Країна | Китай |
Виробник | ТАТА |
Бренд | TATA |
Двигун бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм) – це дуже потужний прилад, який відрізняється, зокрема, високим ККД. Надійність даного апарату підтверджується позитивною репутацією бренду ТАТА, який вже багато років успішно конкурує на ринку агро- та мототехніки, приладів, запчастин.
Крім того, даний мотор простий в обслуговуванні та ремонті.
Застосування
Вихід валу під шпонку дозволяє зробити висновок, що ця модель застосовується не тільки на мотоблоках, але й на інших видах техніки, яку експлуатують у сільському господарстві, будівництві, промисловому виробництві, а також у ремонтних роботах.
Двигун 194FE може бути встановлений на мотоблоках, культиваторах, дровоколах.
Принцип роботи
Щодо конструкції, то бензиновий двигун не відрізняється від дизельного. Він складається з циліндрів, поршнів, шатунів. Хоча у даному випадку клапанні деталі не підсилені, як у дизелі. Цим пояснюються менші габарити та вага приладу, що працює на бензині.
Одна з ключових відмінностей мотора, зазначеного в описі, – утворення паливної суміші. Воно відбувається у впускній системі, а запалення в циліндрі – за допомогою іскри потоку повітря, який дозується дросельною заслінкою.
Загалом дизелі більше шумлять, вібрують, тому що в камері згоряння вони мають більш високий тиск.
Наступна особливість 194FE – чотиритактність. У цьому випадку слід підкреслити, що він витрачає досить невелику кількість палива в порівнянні з двотактними. Це позитивно впливає на щомісячний бюджет на його утримання.
Зазначений мотор при раціональній експлуатації прослужить довше, ніж двотактник.
Крім того, у цій моделі присутній знижувальний редуктор. Його функція – знижувати обороти на вал у два рази. Тобто в даному випадку – до 1800 оборотів за хвилину. Завдяки цьому збільшується тяга, а також подовжується термін служби двигуна.
Переваги
Купуючи бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм),Ви отримуєте якісний товар. Їм приємно користуватися.
Довжина валу до виступу, мм | 60 |
Двигун | 194FE |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 22 |
Об'єм двигуна, см³ | 480 |
Діаметр циліндра, мм | 94 |
Хід поршня, мм | 69 |
Швидкість обертання, об/хв | 1800 |
Максимальний крутний момент, Нм | 28 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 14.5/22/3600 |
Ступінь стиснення | 8.4:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 405 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Загальна довжина валу, мм | 70 |
Діаметр шпонкової частини (мм) | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 217*95 |
Найближчі до валу отвори КПП | 90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
Об'єм мастила, л | 1.45 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 515*510*445 |
Вага, г | 36.7 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина
Двигун дуже сподобався.
Бюджетний і потужнний