40.23
×
Двигун бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм) 22 к.с.
Безкоштовна доставка

Двигун бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм) 22 к.с.

  • Код товару : 29356
  • Артикул : DV-52-194FE(1/2)
  • Наявність : Немає на складі
  • Очікується : 31.05.2024
16853 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(7 оцінок, середня: 3,60 з 5)
Loading...

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
ТАТА
Бренд
TATA
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (1)

4Відгуки (1)

Двигун бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм) – це дуже потужний прилад, який відрізняється, зокрема, високим ККД. Надійність даного апарату підтверджується позитивною репутацією бренду ТАТА, який вже багато років успішно конкурує на ринку агро- та мототехніки, приладів, запчастин.

Крім того, даний мотор простий в обслуговуванні та ремонті.

Застосування

Вихід валу під шпонку дозволяє зробити висновок, що ця модель застосовується не тільки на мотоблоках, але й на інших видах техніки, яку експлуатують у сільському господарстві, будівництві, промисловому виробництві, а також у ремонтних роботах.

Двигун 194FE може бути встановлений на мотоблоках, культиваторах, дровоколах.

Принцип роботи

Щодо конструкції, то бензиновий двигун не відрізняється від дизельного. Він складається з циліндрів, поршнів, шатунів. Хоча у даному випадку клапанні деталі не підсилені, як у дизелі. Цим пояснюються менші габарити та вага приладу, що працює на бензині.

Одна з ключових відмінностей мотора, зазначеного в описі, – утворення паливної суміші. Воно відбувається у впускній системі, а запалення в циліндрі – за допомогою іскри потоку повітря, який дозується дросельною заслінкою.

Загалом дизелі більше шумлять, вібрують, тому що в камері згоряння вони мають більш високий тиск.

Наступна особливість 194FE – чотиритактність. У цьому випадку слід підкреслити, що він витрачає досить невелику кількість палива в порівнянні з двотактними. Це позитивно впливає на щомісячний бюджет на його утримання.

Зазначений мотор при раціональній експлуатації прослужить довше, ніж двотактник.

Крім того, у цій моделі присутній знижувальний редуктор. Його функція – знижувати обороти на вал у два рази. Тобто в даному випадку – до 1800 оборотів за хвилину. Завдяки цьому збільшується тяга, а також подовжується термін служби двигуна.

Переваги

  • досить довгий моторесурс;
  • більш очищені вихлопи, ніж у двотактника, які дбайливіше впливають на навколишнє середовище. Також такий двигун не вимагає складної конструкції вихлопної системи;
  • нижчий рівень вібрації та шумів при роботі, якщо порівнювати з дизелями та двотактними приладами
  • доступна вартість технічного обслуговування, ремонту;
  • агрегат загалом позитивно реагує на температури нижче нуля.

Купуючи бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм),Ви отримуєте якісний товар. Їм приємно користуватися.



Характеристики

Довжина валу до виступу, мм60
Двигун194FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.22
Об'єм двигуна, см³480
Діаметр циліндра, мм94
Хід поршня, мм69
Швидкість обертання, об/хв1800
Максимальний крутний момент, Нм28
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв14.5/22/3600
Ступінь стиснення8.4:1
Витрата палива, г/кВт*год405
Довжина шпонкової частини, мм60
Загальна довжина валу, мм70
Діаметр шпонкової частини (мм)25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм217*95
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6.5
Об'єм мастила, л1.45
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм515*510*445
Вага, г36.7
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Відгуки

  1. Двигун дуже сподобався.
    Бюджетний і потужнний

Двигун бензиновий 194FE ТАТА з електростартером, з понижувальним редуктором 1/2 (під шпонку, 25 мм) 22 к.с.

Довжина валу до виступу, мм60
Двигун194FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.22
Об'єм двигуна, см³480
Діаметр циліндра, мм94
Хід поршня, мм69
Швидкість обертання, об/хв1800
Максимальний крутний момент, Нм28
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв14.5/22/3600
Ступінь стиснення8.4:1
Витрата палива, г/кВт*год405
Довжина шпонкової частини, мм60
Загальна довжина валу, мм70
Діаметр шпонкової частини (мм)25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм217*95
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6.5
Об'єм мастила, л1.45
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм515*510*445
Вага, г36.7
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит