×
Двигун бензиновий з електростартером 190FE ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 15 л.с.
Безкоштовна доставка

Двигун бензиновий з електростартером 190FE ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 15 л.с.

  • Код товару : 5548
  • Артикул : DV-33-190F
  • Наявність : Немає на складі
  • Очікується : 31.05.2024
12578 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(14 оцінок, середня: 3,50 з 5)
Loading...

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
ТАТА
Бренд
TATA
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (0)

Бензиновий двигун з електростартером 190FE (з виходом валу під шпонку, 25 мм) – універсальний силовий пристрій, що забезпечує енергією ту техніку, на яку він встановлений. Ця модель відрізняється великою потужністю, що позитивно впливає на її популярність серед користувачів.

Така висока продуктивність у поєднанні з якісною збіркою та надійністю конструкції робить цей пристрій незамінним помічником у роботі.

Застосування

В основному цей агрегат застосовується в агробізнесі (обробка великих територій). Це може бути оранка, посадка зернових та картоплі, підгортання, робота в садово-паркових зонах. Також цей мотор знаходить застосування у промисловості та будівництві.

Він встановлюється на мотоблоки, мінітрактори, газонокосарки, снігоприбиральну техніку, мотобури, мотопомпи тощо.

Принцип роботи

Вказаний двигун відноситься до типу пристроїв внутрішнього згоряння. Тобто у процесі роботи він трансформує паливо на механічну енергію. Сьогодні цей принцип роботи дуже поширений і використовується у машинобудуванні повсюдно.

Цей прилад одноциліндровий, чотиритактний. Тактом прийнято називати дію, що відбувається всередині механізму. А саме – це переміщення поршня у верхньому та нижньому напрямку вниз або вгору.

Двотактні мотори функціонують у два цикли, чотиритактні – у чотири. Обидва ці види бувають бензиновими або дизельними. Дана модель використовує як паливо бензин.

Розглянемо будову двигуна. Основні його частини:

  • циліндр;
  • поршень;
  • колінчастий вал;
  • шатун.

Крім того, на відміну від двотактників, на чотиритактних моторах є масляний картер, де здійснюється змащення деталей. При роботі утворюється значна сила тертя, і навіть висока температура. Тому якісне мастило – один із ключових аспектів правильного функціонування всього агрегату.

Етапи роботи двигуна (такти):

  • такт впуску паливної суміші;
  • її стиснення;
  • робочий хід;
  • випуск згорілих газів.

За рахунок даних процесів та конструктивних особливостей, можна зробити висновок, що описуваний двигун – складна система, де кожна деталь повинна працювати злагоджено з іншими.

Тому в роботі даного пристрою важливу роль відіграє матеріал деталей, їхня зносостійкість, якість складання.

Зазначимо, що тут стоїть гідна система повітряного охолодження, яка не дозволяє двигуну перегріватися. Два стартери (електричний та ручний) дозволяють легко та без зусиль завести прилад у будь-яку пору року, практично за будь-яких погодних умов (спека, холод, дощ, запиленість).

Переваги

  • економічна витрата енергії навіть за умови високих оборотів;
  • простість експлуатації та технічного обслуговування апарату;
  • відносна екологічність, якщо порівнювати даний прилад із дизельними аналогами, а також двотактниками;
  • прилад не створює надмірного шуму під час функціонування, а також мінімально вібрує;
  • високі коефіцієнт корисної дії та потужність пристрою;
  • термін гарантії – 12 місяців з моменту покупки.

Придбання в нашому інтернет-магазині бензинового двигуна з електростартером 190FE (з виходом валу під шпонку, 25 мм) не складе для Вас труднощів. Робіть заявки в особистому кабінеті або телефонуйте нашим менеджерам.



Характеристики

Двигун188FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.15
Об'єм двигуна, см³440
Діаметр циліндра, мм90
Хід поршня, мм69
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм25
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв10.5/15/3600
Ступінь стиснення8.2:1
Витрата палива, г/кВт*год385
Довжина шпонкової частини, мм60
Загальна довжина валу, мм70
Діаметр шпонкової частини, мм25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм217*95
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6.5
Об'єм мастила, л1.3
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм515*510*445
Вага, кг31
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Двигун бензиновий з електростартером 190FE ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 15 л.с.

Двигун188FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.15
Об'єм двигуна, см³440
Діаметр циліндра, мм90
Хід поршня, мм69
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм25
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв10.5/15/3600
Ступінь стиснення8.2:1
Витрата палива, г/кВт*год385
Довжина шпонкової частини, мм60
Загальна довжина валу, мм70
Діаметр шпонкової частини, мм25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм217*95
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6.5
Об'єм мастила, л1.3
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм515*510*445
Вага, кг31
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит