Гарантія та повернення товару
Гарантія
Інтернет магазин motoblok-tata.com.ua надає гарантію на товари в разі заводського браку:
- запчастини – 14 днів
- шини, диски, колеса – 21 день
- техніка – 12 місяців
- двигуни – 12 місяців
- акумулятори – 3 місяці
- велонабори:
(Гарантія на двигуни – 3 місяці)
(Гарантія на акумулятори – 3 місяці)
Гарантія дійсна з моменту придбання товару (замовлення) в інтернет магазині motoblok-tata.com.ua .
У разі виявлення заводського браку товар відправляється покупцем назад. Після експертизи і підтвердження дефекту технічним фахівцем компанії, вартість доставки в обидві сторони Вам компенсується.
Є проблеми або питання , пов’язані з гарантійним випадком? Зв’яжіться , будь ласка, з менеджером компанії для вирішення даної проблеми!
+38 (067)-189-888-7
+38 (050)-189-888-7
Важлива інформація!
При отриманні товару у відділенні ТК, обов’язково перевірте цілісність упаковки і всього вмісту. Комплектація товару може відрізнятися від фотографії на сайті, в залежності від партії. Менеджер уточнює деталі замовлення для Вас до відправки.
Якщо Ви виявили:
- розірвану упаковку посилки або контейнера
- прим’ятість всієї посилки
- присутність слідів від падіння або удару
- ознаки іншого втручання
Використовуйте Ваше право на вимогу акту від співробітника транспортної компанії. У заповненому документі перерахуйте виявлені недоліки. Після зв’яжіться з менеджерами нашого магазину. Відповідальність за цілісність і робочий стан вантажу несе транспортна компанія.
Умови повернення товару
Шановні клієнти, будь ласка, ознайомтеся з умовами повернення продукції магазину:
Термін повернення товару (з моменту придбання):
- Для роздрібних покупців – 14 днів
- Зв’яжіться з менеджером і вкажіть причину повернення
- Уточніть, яким чином Вам зручно зробити обмін / повернення товару
- Вкажіть менеджеру необхідний спосіб повернення грошових коштів
Повернення товару можливе, якщо:
- товар не був у експлуатації і не має слідів використання (відколів, вм’ятин і будь-яких механічних пошкоджень)
- в наявності повна комплектація і фабрична упаковка
- цілісність упаковки не порушена
Компенсація вартості доставки відбувається:
- При поверненні товару належної якості доставка оплачується за рахунок клієнта.
- При поверненні товару через помилки співробітників компанії * , доставка в обидві сторони оплачується компанією.
- У разі, якщо запчастина виявилася несправною в результаті неправильної експлуатації або установки, товар поверненню / обміну не підлягає .
* Під помилкою співробітників компанії мається на увазі пересорт товару / неповна комплектація товару.