Країна | Китай |
Виробник | ТАТА |
Бренд | TATA |
Двигун бензиновий 192F TATA (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 16 л. призначений для встановлення в малогабаритну будівельну, сільськогосподарську, мототехніку, генератори та інші пристрої з високими вимогами до потужності, автономності та надійності.
Особливості конструкції
Одноциліндровий, чотиритактний двигун внутрішнього згоряння з кутовим розташуванням блоку циліндрів має компактні розміри при великій вихідній потужності. Горизонтальний вихід коленвала забезпечує зручне підключення навантаження, а проста система кріплення дозволяє встановлювати двигун на будь-яку конструкцію без значних змін і перехідників. Шпонкове з’єднання забезпечує просте підключення різних приводних елементів, таких, як шківи, відцентрові муфти, редуктори, що знижують, або варіатори.
Переваги моделі:
Простота конструкції перевірена часом. Прототипом даного силового агрегату є двигун Honda GX, який довгі роки був бестселером у своїй галузі.
Висока потужність. Невелике збільшення діаметра поршня призвело до значного приросту потужності, залишивши незмінними вагогабаритні характеристики.
Економічність. Завдяки верхньому розташуванню клапанів у головці блоку циліндрів вдалося досягти оптимального газорозподілу та значно підвищити ефективність агрегату.
Система охолодження. Розвинена реберна конструкція на корпусі блоку циліндрів дозволяє підтримувати нормальний температурний режим за будь-яких навантажень.
Особливості експлуатації
Для тривалої та безперебійної роботи двигуна важливо дотримуватися таких правил:
Паливо. Застосування якісного бензину позбавить паливну систему засмічення і захистить карбюратор від пошкоджень.
Масло. Своєчасна заміна масла та контроль його нормального рівня збереже рушійні частини двигуна від передчасного зносу.
Фільтр. Періодичне чищення та заміна фільтруючого елемента обмежить попадання абразивних речовин у механізм та збереже циліндропоршневу групу від поломки.
Навантаження. Дотримання меж допустимого навантаження продовжить роботу силового агрегату без ремонту.
Дана модель вже зараз чекає на вас на нашому українському складі! У нашому асортименті представлені інші варіації даної лінійки!
Категорія | Двигун |
Марка двигуна | 192F |
Тип двигуна | Бензиновий |
Конструкція двигуна | Одноциліндровий |
Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Тип запуску | Ручний стартер |
Об'єм двигуна, см³ | 420 |
Діаметр циліндра, мм | 92 |
Хід поршня, мм | 66 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 27 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 13.2/16/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 422 |
Вихід валу | Під шпонку |
Довжина валу, мм | 73 |
Довжина шпонкової частини, мм | 55 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Різьблення внутрішнє | 8 |
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм | 85х110 |
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм | 90 |
Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
Об'єм мастила, л | 1.1 |
Обертання (з боку ручного стартера) | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | Магнето |
Габарити упаковки, см | 48х45х52 |
Вага, кг | 31 |
Рекомендоване мастило | 10W40 |
Виробник | TATA |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Інструкція | Так |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина