Гарантія та повернення товару
Гарантія
Інтернет-магазин Мотоблок ТАТА надає гарантію на товари в разі заводського браку:
- Запчастини – 30 днів.
- Шини, диски, колеса – 30 днів.
- Двигуни – 1 рік.
- Акумулятори – 3 місяці.
- Електросамокати (контролер, мотор-колесо, акумулятор) – 6 місяців.
- Велонабори (двигуни та акумулятори) – 6 місяців.
- Мотоблоки бензин/дизель (з повітряним охолодженням) – 1 рік.
- Човнові мотори – 1 рік.
- Мотопомпи – 1 рік.
- Генератори – 1 рік.
- Пилки акумуляторні та електропили – 6 місяців.
- Мотобури – 1 рік.
- Мотокультиватори – 1 рік.
- Лущилки для кукурудзи (двигун) – 6 місяців.
- Обприскувачі (акумулятор, помпа, реостат) – 6 місяців.
- Обприскувач бензиновий – 1 рік.
- Пилососи садові – 1 рік.
- Сівалки ручні – 6 місяців.
- Обігрівачі– 1 рік.
- Портативні зарядні станції – 1 рік.
- Будівельна техніка, компресори, бетономішалки – 1 рік.
Гарантія дійсна з моменту придбання (замовлення) товару в інтернет-магазині Мотоблок ТАТА.
У разі виявлення заводського браку товар відправляється назад за рахунок покупця. Після експертизи і підтвердження дефекту технічним фахівцем компанії, вартість доставки в обидві сторони Вам компенсується.
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
- Пошкоджений під час монтажу/демонтажу.
- Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та деталей системи запалювання.
- Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
- Без оригінальної упаковки.
- Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
Є проблеми або питання, пов’язані з гарантійним випадком або поверненням/обміном товару? Зв’яжіться, будь ласка, з менеджером компанії для вирішення даної проблеми!
+38 (067)-189-888-7
+38 (050)-189-888-7
Важлива інформація!
При отриманні товару у відділенні ТК, обов’язково перевірте цілісність упаковки і всього вмісту. Зовнішній вигляд товару може відрізнятися від фотографії на сайті, в залежності від партії. Менеджер уточнює деталі замовлення для Вас до відправки.
Використовуйте Ваше право на вимогу акту від співробітника транспортної компанії, якщо виявлено:
- Розірвану упаковку посилки або контейнера.
- Прим’ятість всієї посилки.
- Присутність слідів від падіння або удару.
- Ознаки іншого втручання.
У заповненому документі перерахуйте виявлені недоліки. Після – зв’яжіться з менеджером нашого магазину. Відповідальність за цілісність вантажу несе транспортна компанія.
Вся продукція перед відправкою клієнту проходить перевірку на цілісність!
Умови повернення товару
Шановні клієнти, будь ласка, ознайомтеся з умовами повернення товару!
Термін повернення товару (з моменту придбання) для роздрібних покупців складає 14 днів.
В разі виникнення такої потреби:
- Зв’яжіться з менеджером нашого магазину і вкажіть причину повернення.
- Уточніть, яким чином Вам зручно зробити обмін/повернення товару.
- Вкажіть необхідний спосіб повернення коштів.
Повернення можливе, якщо:
- Товар не був у експлуатації і не має слідів використання (сколів, вм’ятин і будь-яких механічних пошкоджень).
- В наявності повна комплектація і фабрична упаковка.
- Цілісність упаковки не порушена.
Товар поверненню /обміну не підлягає, якщо він виявився несправним в результаті неправильної експлуатації або установки
Компенсація вартості доставки відбувається так:
- При поверненні товару належної якості доставка оплачується за рахунок клієнта.
- При поверненні товару через помилку співробітника компанії* доставка в обидві сторони оплачується компанією.
* Під помилкою співробітників компанії мається на увазі пересорт товару/неповна комплектація товару.