Колінвал у зборі під конус YBX для бензинового двигуна 188F – це ключова деталь кривошипно-шатунного механізму, що відповідає за перетворення поворотно-поступального руху поршня в обертальний і подальшу передачу моменту, що крутить, на маховик, стартерний вузол, зчеплення або інше обладнання. Даний тип валу має конічне закінчення: воно забезпечує максимально жорстку фіксацію маховика та стартера за рахунок клинового затиску, виключаючи люфти та провороти навіть при пікових навантаженнях.
Колінвал виготовляється з міцної інструментальної сталі з наступним загартуванням і прецизійним шліфуванням робочих шийок. Завдяки цьому досягається висока зносостійкість, стабільність геометрії та зниження тертя у парі з підшипниками. Балансування валу знижує вібрації та навантаження на картер, продовжуючи термін служби всього двигуна. Поверхні шийки виконані з високою точністю, що гарантує правильну посадку шатуна та довговічну роботу поршневої групи.
Особливість даної модифікації – саме конічне закінчення, яке забезпечує більш щільне та надійне з’єднання маховика та стартера порівняно зі шпонковими варіантами. Така конструкція часто застосовується в генераторах, мотопомпах, мотоблоках та іншій техніці, де важливо виключити навіть мінімальні биття та усунення маховика.
Застосовується колінвал у двигунах серії 188F (13 к.с.), що встановлюються на сільгосптехніку, будівельне обладнання та генераторні установки. Його установка гарантує стабільну роботу на високих оборотах, плавний запуск і передачу моменту, що крутить, без втрат.
Якщо колінвал пошкоджений або має вироблення, це призводить до порушення співвісності, перегріву, появи сильних вібрацій, прискореного зносу шатуна та підшипників, а також ризику провороту маховика. У результаті двигун втрачає потужність, зростає витрата палива, а за критичного руйнування можливий пробою картера. Тому заміна колінвала під конус на новий — необхідна умова відновлення нормальної роботи двигуна 188F і продовження його ресурсу.
| Категорія запчастини | Колінвал у зборі |
| Вузол | Поршнева система |
| Двигун | 188F |
| Тип двигуна | Бензиновий |
| Охолодження двигуна | Повітряне |
| Довжина, мм | 290 |
| Діаметр конусної частини, мм | 20/25 |
| Діаметр під підшипник, мм | 35 |
| Діаметр шатунної шийки, мм | 36 |
| Діаметр шестерні вузької, мм | 74 |
| Діаметр шестерні широкої, мм | 52 |
| Довжина конусної частини, мм | 35 |
| Кількість зубів на шестірні широкій, шт. | 29 |
| Кількість зубів на вузькій шестерні, шт. | 42 |
| Відстань між щоками, мм | 35 |
| Різьблення внутрішнє | М10 |
| Різьблення зовнішнє | М16 |
| Комплектація | В зборі |
| Вага, г | 3635 |
| Виробник | YBX |
| Країна виробник | Китай |
| Гарантія | 30 днів. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
| Інструкція | Ні |
| Двигатель | 188F |
| Витязь (ТАТА) | TT-1100F-ZX |
| Вейма (Weima) | WM-16 |
| Булат (Bulat) | ВТ-1100С |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина
Оцініть нашу роботу