

Країна | Китай |
Виробник | TTG |
Бренд | TTG |
Оновлена версія нашого класичного силового агрегату втілила безліч інновацій, які роблять його ще більш привабливим для широкого кола користувачів. Зберігши високу продуктивність та невибагливість в експлуатації, двигун бензиновий 194FE TTG (під шпонку, 25 мм) 22 к.с., з електростартером тепер пропонує ще більше переваг.
Однією з основних змін став новий дизайн екстер’єру, який став суворішим і сучаснішим. Чіткі грані та різкі переходи прийшли на зміну округленим формам. Колірна гама також змінилася з урахуванням сучасних трендів. Але не лише зовнішніми оформленнями може похвалитися нова модель. З технічної точки зору двигун також зазнав поліпшення.
Сучасні конструктивні та технологічні рішення
Чим ще приваблює 194FE TTG TTG 22 к.с.
Вихідний вал силової установки має шпонкове з’єднання. Основним видом трансмісії у разі виступає ременная передача. Даний вид трансмісії відрізняється простотою, ефективністю та відсутністю дорогих елементів. Універсальність такого способу передачі енергії дозволяє використовувати двигун у мотоблоках, віброплитах, пилорамах та іншій техніці.
Таким чином, оновлений силовий агрегат залишається вірним союзником для всіх, хто цінує надійність, продуктивність та простоту в обслуговуванні. Незалежно від завдання, перед яким ви стоїте, ви можете бути впевнені в тому, що цей двигун впорається з нею на найвищому рівні, зберігаючи при цьому свої привабливі характеристики, які зробили його народним улюбленцем.
| Категорія | Двигун для мотоблоку |
| Марка двигуна | 194FE |
| Конструкція двигуна | Одноциліндровий, OHV25° |
| Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
| Охолодження | Повітряне |
| Паливо | Бензин |
| Об'єм двигуна, куб.см | 480 |
| Тип старту | Електростартер/ручний стартер |
| Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
| Об'єм мастила, л | 1.45 |
| Тип повітряного фільтра | Сухий |
| Розташування валу | Горизонтальне |
| Система змазки | Розбризкування |
| Вал | Шпонка |
| Діаметр циліндра, мм | 94 |
| Хід поршня, мм | 69 |
| Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
| Максимальний крутний момент, Нм | 28 |
| Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 14.5/22/3600 |
| Ступінь стиснення | 8.5:1 |
| Витрата палива, г/кВт*год | 445 |
| Довжина валу, мм | 70 |
| Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
| Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
| Різьблення внутрішнє | М8 |
| Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм | 195/93 |
| Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм | 90х90 |
| Обертання (з боку ручного стартера) | Праве (за годинниковою стрілкою) |
| Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
| Рекомендоване мастило | SAE 10W-30/40 |
| Габарити упаковки, мм | 515 х 510 х 445 |
| Вага, кг | 35 |
| Виробник | TTG |
| Країна виробник | Китай |
| Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
| Інструкція | Так |
| Діаметр валу, мм | 25 |
| Потужність двигуна, к.с. | 22 |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина
Оцініть нашу роботу