Країна | Китай |
Виробник | TTG |
Бренд | TTG |
Оновлена версія нашого класичного силового агрегату втілила безліч інновацій, які роблять його ще більш привабливим для широкого кола користувачів. Зберігши високу продуктивність та невибагливість в експлуатації, двигун бензиновий 194FE TTG (під шпонку, 25 мм) 22 к.с., з електростартером тепер пропонує ще більше переваг.
Однією з основних змін став новий дизайн екстер’єру, який став суворішим і сучаснішим. Чіткі грані та різкі переходи прийшли на зміну округленим формам. Колірна гама також змінилася з урахуванням сучасних трендів. Але не лише зовнішніми оформленнями може похвалитися нова модель. З технічної точки зору двигун також зазнав поліпшення.
Сучасні конструктивні та технологічні рішення
Чим ще приваблює 194FE TTG TTG 22 к.с.
Вихідний вал силової установки має шпонкове з’єднання. Основним видом трансмісії у разі виступає ременная передача. Даний вид трансмісії відрізняється простотою, ефективністю та відсутністю дорогих елементів. Універсальність такого способу передачі енергії дозволяє використовувати двигун у мотоблоках, віброплитах, пилорамах та іншій техніці.
Таким чином, оновлений силовий агрегат залишається вірним союзником для всіх, хто цінує надійність, продуктивність та простоту в обслуговуванні. Незалежно від завдання, перед яким ви стоїте, ви можете бути впевнені в тому, що цей двигун впорається з нею на найвищому рівні, зберігаючи при цьому свої привабливі характеристики, які зробили його народним улюбленцем.
Категорія | Двигун для мотоблоку |
Марка двигуна | 194FE |
Конструкція двигуна | Одноциліндровий, OHV25° |
Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип двигуна | Бензиновий |
Об'єм двигуна, см³ | 480 |
Тип запуску | Електростартер/ручний стартер |
Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
Об'єм мастила, л | 1.45 |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку |
Діаметр циліндра, мм | 94 |
Хід поршня, мм | 69 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 28 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 14.5/22/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 445 |
Довжина валу, мм | 70 |
Довжина шпонкової частини, мм | 60 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Різьблення внутрішнє | М8 |
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм | 195/93 |
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм | 90х90 |
Обертання (з боку ручного стартера) | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30/40 |
Габарити упаковки, см | 51.5х51х44.5 |
Вага, кг | 35 |
Виробник | TTG |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Інструкція | Так |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина