Країна | Китай |
Виробник | ТАТА |
Бренд | TATA |
Двигун бензиновий 192F TATA (з виходом валу під шліц, 25 мм) 16 л.с. є технічним рішенням, орієнтованим на високу потужність та надійність. Особливості його будови значною мірою визначають його широкий спектр застосування у сільському господарстві, промисловості та будівництві.
Особливості конструкції
Збільшений діаметр поршня робить даний двигун одним із найпотужніших у лінійці бензинових ДВС. Система запалювання магнето забезпечує впевнене займання паливної суміші у камері згоряння. Контроль роботи системи змащення забезпечує поплавковий датчик рівня олії в картері. Він відключає систему запалення у разі критичного зниження рівня мастильного матеріалу. Верхнє розташування клапанів забезпечує високий ступінь стиснення та покращені характеристики газорозподілу.
Переваги моделі:
Особливості експлуатації
Карбюраторна система подачі палива зарекомендувала себе як проста в налаштуванні та надійна за умови використання якісного бензину. При використанні двигуна в умовах сильного запилення необхідно контролювати стан повітряного фільтра, щоб уникнути зниження потужності та підвищення витрати палива. Глушник обладнаний захисним екраном, що знижує ризик отримання опіку від необережного дотику.
Даний силовий агрегат встановлюють на малу сільгосптехніку, мотобуксирувальники та снігоходи. Також модель активно застосовують у саморобних конструкціях, де потрібна висока потужність двигуна разом із невеликими габаритами. Виготовлений на високотехнологічному виробництві даний мотор відрізняється відмінною якістю виконання та високими технічними характеристиками. У найменший термін ви можете стати власником тієї моделі! Двигун вже на нашому українському складі!
Категорія | Двигун |
Марка двигуна | 192F |
Тип двигуна | Бензиновий |
Конструкція двигуна | Одноциліндровий |
Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Тип запуску | Ручний стартер |
Об'єм двигуна, см³ | 420 |
Діаметр циліндра, мм | 92 |
Хід поршня, мм | 66 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 27 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 13.2/16/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 422 |
Вихід валу | Під шліци |
Довжина валу, мм | 73 |
Довжина шліцевої частини, мм | 30 |
Відстань по зовнішніх площинах шліців, мм | 25 |
Відстань по внутрішніх площинах шліців, мм | 20 |
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм | 85х110 |
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм | 90 |
Об'єм паливного бака, л | 6.5 |
Об'єм мастила, л | 1.1 |
Обертання (з боку ручного стартера) | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | Магнето |
Габарити упаковки, см | 48х45х52 |
Вага, кг | 31 |
Рекомендоване мастило | 10W40 |
Виробник | TATA |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців |
Інструкція | Так |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина