Країна | Китай |
Виробник | TTG |
Бренд | TTG |
Представляємо Вам покращену версію чотиритактного одноциліндрового силового агрегату з повітряним охолодженням, який вже завоював бездоганну репутацію. Двигун бензиновий 170F TTG (під шпонку, 20 мм) 7 к.с. пройшов рестайлінг і тепер став ідеальним вибором для садової та сільськогосподарської техніки, такої як мотоблоки, культиватори та багато іншого.
Новий дизайн поєднує у собі найкращі якості попередньої моделі, надаючи йому сучасного стилю. Покращення торкнулися не тільки дизайну, а й якості матеріалів, а також суворого контролю на всіх етапах виробництва.
Сучасні конструктивні та технологічні рішення
Чим ще приваблює 170F TTG 7 к.с.
Переваги цього двигуна зробили його найкращим вибором у 2024 році. Виготовлений з високоякісних матеріалів і володіє простою конструкцією, цей двигун гарантує надійність та тривалий термін служби. Легкість обслуговування та ремонту роблять цей силовий агрегат ідеальним для використання у польових умовах. Запуск не потребує значних зусиль. З 7 кінськими силами двигун успішно справляється з різними завданнями, пов’язаними з обробкою грунту, поливом, збиранням та іншими роботами. Низька витрата палива робить його економічним у використанні.
Цей двигун знаходить широке застосування в садовій, будівельній та сільськогосподарській техніці, включаючи мотоблоки, культиватори, трамбування, мотопомпи, лебідки та пилорами.
Категорія | Двигун для мотоблоку |
Марка двигуна | 170F |
Конструкція двигуна | Одноциліндровий, OHV25° |
Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип двигуна | Бензиновий |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Тип запуску | Ручний стартер |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм мастила, л | 0.7 |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина валу, мм | 63 |
Довжина шпонкової частини, мм | 40 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 20 |
Різьблення внутрішнє | М8 |
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм | 77х162 |
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм | 65х65 |
Обертання (з боку ручного стартера) | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30/40 |
Габарити упаковки, см | 41.5х34.5х37.5 |
Вага, кг | 15.6 |
Виробник | TTG |
Країна виробник | Китай |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Інструкція | Так |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина