Країна | Китай |
Виробник | TTG |
Бренд | TTG |
Представляємо Вам покращену версію чотиритактного одноциліндрового силового агрегату з повітряним охолодженням, який вже завоював бездоганну репутацію. Двигун бензиновий 170F TTG (під шпонку, 20 мм) 7 к.с. пройшов рестайлінг і тепер став ідеальним вибором для садової та сільськогосподарської техніки, такої як мотоблоки, культиватори та багато іншого.
Новий дизайн поєднує у собі найкращі якості попередньої моделі, надаючи йому сучасного стилю. Покращення торкнулися не тільки дизайну, а й якості матеріалів, а також суворого контролю на всіх етапах виробництва.
Сучасні конструктивні та технологічні рішення
Чим ще приваблює 170F TTG 7 к.с.
Переваги цього двигуна зробили його найкращим вибором у 2024 році. Виготовлений з високоякісних матеріалів і володіє простою конструкцією, цей двигун гарантує надійність та тривалий термін служби. Легкість обслуговування та ремонту роблять цей силовий агрегат ідеальним для використання у польових умовах. Запуск не потребує значних зусиль. З 7 кінськими силами двигун успішно справляється з різними завданнями, пов’язаними з обробкою грунту, поливом, збиранням та іншими роботами. Низька витрата палива робить його економічним у використанні.
Цей двигун знаходить широке застосування в садовій, будівельній та сільськогосподарській техніці, включаючи мотоблоки, культиватори, трамбування, мотопомпи, лебідки та пилорами.
| Категорія | Двигун для мотоблоку |
| Марка двигуна | 170F |
| Конструкція двигуна | Одноциліндровий, OHV25° |
| Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
| Охолодження | Повітряне |
| Паливо | Бензин |
| Об'єм двигуна, куб.см | 212 |
| Тип старту | Ручний стартер |
| Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
| Об'єм мастила, л | 0.7 |
| Тип повітряного фільтра | Сухий |
| Розташування валу | Горизонтальне |
| Система змазки | Розбризкування |
| Вал | Шпонка |
| Діаметр валу, мм | 20 |
| Діаметр циліндра, мм | 70 |
| Хід поршня, мм | 54 |
| Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
| Потужність двигуна, к.с. | 7 |
| Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
| Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
| Ступінь стиснення | 8.5:1 |
| Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
| Довжина валу, мм | 63 |
| Довжина шпонкової частини, мм | 40 |
| Діаметр шпонкової частини, мм | 20 |
| Різьблення внутрішнє | М8 |
| Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм | 77х162 |
| Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм | 65х65 |
| Обертання (з боку ручного стартера) | Праве (за годинниковою стрілкою) |
| Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
| Рекомендоване мастило | SAE 10W-30/40 |
| Габарити упаковки, мм | 415 х 345 х 375 |
| Вага, кг | 15.6 |
| Виробник | TTG |
| Країна виробник | Китай |
| Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
| Інструкція | Так |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина
Оцініть нашу роботу