Країна | Китай |
Виробник | ТАТА |
Бренд | TATA |
Дизельний двигун з електростартером 178FE (з виходом валу під шпонку, 25 мм) – модель, що подобається багатьом користувачам за свою надійність, функціональність та продуктивність. Цей двигун має середню потужність, при цьому має високу якість складання.
Електростартер в комплектації дозволяє заводити цей прилад різними способами. Ця характеристика робить його зручнішим, ніж інші моделі, оснащені лише ручним типом старту.
Застосування
Цей агрегат застосовується на різних видах техніки, таких як мотоблоки, електрогенератори, культиватори, мотопомпи тощо. Він широко використовується фермерами для таких робіт, як підгортання, копання землі. Крім того, цей мотор добре себе зарекомендував у будівельних, ремонтних роботах і навіть у промислових цілях.
Принцип роботи
Цей прилад – представник класу дизельних двигунів, одноциліндровий чотиритактний. Такий тип моторів поширений у світовій практиці, він зарекомендував себе як надійний та доступний для споживачів.
Один циліндр говорить про порівняльну простоту конструкції. Він має середню вагу, не найлегшу, але й не найважчу. Дизельне паливо часто дешевше, ніж бензин, що позитивно впливає на експлуатаційні витрати.
Цей пристрій не вибагливий у техобслуговуванні, ламається рідко, має довгий робочий ресурс. Хоча його покупка коштуватиме дещо дорожче, ніж бензинового. У ньому є за що сплатити. Споживання пального – приблизно на третину менше, ніж у аналогів, що працюють на бензині. «Дизель, що чадить» поступово став міфом минулого часу. Сучасні технології дозволили досягти того, що ці мотори екологічні та викидають мінімум шкідливих речовин в атмосферу.
Чотири такти (або цикли) роботи двигуна роблять його тихим, він створює не таку велику кількість вібрацій, як двотактні моделі. Також він довговічніший, ніж двотактники.
Переваги
Купити дизельний двигун з електростартером 178FE (з виходом валу під шпонку, 25 мм) можна в нашому інтернет-магазині за привабливою ціною.
Двигун | 178FE |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизельне паливо |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 6 |
Об'єм двигуна, см³ | 305 |
Діаметр циліндра, мм | 78 |
Хід поршня, мм | 64 |
Швидкість обертання, об/хв | 2800 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 4.4/6/3600 |
Витрата палива, г/кВт*год | 280 |
Довжина шпонкової частини, мм | 71 |
Загальна довжина валу, мм | 89 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М10 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 250*85 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 3.5 |
Об'єм мастила, л | 1.1 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити упаковки, мм | 480х420х515 |
Вага, кг | 37 |
Рекомендоване мастило | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина