Двигун бензиновий 170F NEW DESIGN TATA (з виходом валу під шпонку, 20 мм) 7 л.
- Код товару : 2551
- Артикул : DV-30-170F
- Наявність : Є в наявності
Основні характеристики
Тип запчастини | Оригінал |
Країна | Китай |
Виробник | ТАТА |
Бренд | TATA |
Cтан | Нове |
Тип запчастини | Оригінал |
Країна | Китай |
Виробник | ТАТА |
Бренд | TATA |
Cтан | Нове |
Бензиновий двигун 170F NEW DESIGN TATA з виходом валу під шпонку діаметром 20 мм – пристрій, який має міцну, надійну конструкцію, досить потужний для використання у фермерській справі для обробки земельних ділянок розміром у кілька гектарів.
Виробник TATA вибрав комплексний підхід при створенні даного мотора, тому цей агрегат став популярним серед тисяч користувачів. Ця модель добре зарекомендувала себе на ринку сучасної агро- та мототтехніки.
Застосування
Даний прилад встановлюється на мотоблоки, електрогенератори, культиватори, а також на інші види пристроїв. Він використовується фермерами, власниками садово-паркових ділянок, застосовується на будівельних об’єктах. Цей перелік можна продовжувати ще довго, цей апарат універсальний, має доступну вартість, відрізняється високою якістю складання та надійністю.
Принцип роботи
Вказаний мотор відноситься до типу чотиритактних одноциліндрових пристроїв. Дані характеристики означають, що в нього відзначаються незначні втрати тепла при роботі, а також він має високий індикаторний ККД. Одноциліндрові двигуни мають таку конструкцію:
Розглянемо також, що означає тактність даного апарату. Він називається чотиритактним, тому що його повний робочий цикл відбувається за чотири проміжки, або такти. З них робочим вважається лише один такт.
Чотиритактні двигуни зазвичай порівнюють з двотактними. Кожен із них має свої переваги. Серед плюсів даного приладу – тихіша робота, незначна кількість вібрацій, а також плавніший хід.
Дана модель обладнана сучасною повітряною системою охолодження, яка навіть при тривалій безперервній роботі дозволяє двигуну залишатися в межах нормальної температури. Він не перегрівається і може кілька годин працювати без зупинки, споживаючи оптимальну кількість палива.
Переваги
Придбайте продукцію нашої компанії, впевнені, що бензиновий двигун 170F NEW DESIGN TATA з виходом валу під шпонку діаметром 20 мм стане надійним помічником у вашій діяльності.
Характеристики
Двигун | 170F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø20 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 7 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина шпонкової частини, мм | 58 |
Загальна довжина валу, мм | 63 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77х162 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм мастила, л | 0.7 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 415 х 345 х 375 |
Вага, кг | 14.5 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Двигун бензиновий 170F NEW DESIGN TATA (з виходом валу під шпонку, 20 мм) 7 л.
Двигун | 170F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø20 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 7 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина шпонкової частини, мм | 58 |
Загальна довжина валу, мм | 63 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77х162 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм мастила, л | 0.7 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 415 х 345 х 375 |
Вага, кг | 14.5 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Корзина