40.42
×
Двигун бензиновий 170F TTG (під шпонку, 19 мм) 7 к.с.
Безкоштовна доставка

Двигун бензиновий 170F TTG (під шпонку, 19 мм) 7 к.с.

  • Код товару : 10847
  • Артикул : TTG-DV-05-170F
  • Наявність : Є в наявності
6112 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(Поки що оцінок немає)
Loading...
Купити в кредит

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
TTG
Бренд
TTG
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (0)

Двигун бензиновий 170F TTG (під шпонку, 19 мм) 7 к.с. – рестайлінгова версія чотиритактного одноциліндрового силового агрегату, що прекрасно зарекомендував себе, з повітряним охолодженням. Знайшов широке застосування в садовій та сільськогосподарській техніці, такій як мотоблоки, культиватори та інші.

Силовий агрегат увібрав у себе все найкраще від попередньої моделі та знайшов сучасний стильний дизайн. Покращення торкнулися якості матеріалів і посиленого контролю на всіх етапах виробництва.

Сучасні конструктивні та технологічні рішення

  • Система запалювання. У двигуні використовується транзисторна система запалювання (TCI), яка забезпечує його надійний запуск у будь-яких умовах. Проста конструкція, відточена до ідеалу за багато років експлуатації, покращилася за рахунок застосування сучасних високотехнологічних матеріалів, що підвищило її ККД та енергоефективність.
  • Система охолодження. Ефективна система повітряного охолодження, що не потребує обслуговування, стала ще більш досконалою.
  • Поліпшена форма повітрозабірника помітно підвищила ламінарність повітряних потоків, а відсутність завихрень практично виключила пов’язаний і цим шум.
  • Паливна система. Класична карбюраторна система живлення, зарекомендувала себе якнайкраще для двигунів такого об’єму. Легкість налаштування та обслуговування, чудова ремонтопридатність, ось основні її характеристики. Не дивно, що нова модель перейняла конструкцію цього вузла без змін.
  • Повітряний фільтр. Система очищення повітря перед надходженням у камеру згоряння стала ще ефективнішою.
  • Нова конструкція корпусу та фільтруючого елемента дозволили збільшити пропускну здатність та полегшити «дихання» двигуну. Фільтр сухого типу відрізняється простотою обслуговування, відсутністю складних процесів, пов’язаних з промиванням масляних елементів. Заміну картриджа можна зробити в польових умовах без спеціального інструменту.
  • Трансмісія. Встановлено колінвал із виходом під шпонку. Ця особливість дозволяє використовувати клинопасову трансмісію, що робить даний мотор застосовним у багатьох пристроях. Надійність та ефективність, простота обслуговування та низька собівартість – ось основні переваги цього виду трансмісії.

Чим ще приваблює 170F TTG, 7 к.с.

Двигун має ряд переваг, які роблять його найкращим вибором у 2024 р. Модель виготовлена з якісних матеріалів та має просту конструкцію, що забезпечує її надійність та довговічність. Підкуповує простота в обслуговуванні та ремонті. Для запуску не потрібно багато зусиль. Мотор, потужністю 7 кінських сил здатний впоратися з будь-якими завданнями, пов’язаними з обробітком ґрунту, поливом, збиранням території та іншими роботами. Витрачає невелику кількість палива, що робить його економічним в експлуатації.

Двигун широко використовується в садовій, будівельній та сільськогосподарській техніці. Мотоблоки, культиватори, трамбування та мотопомпи, лебідки та пилорами, ось неповний список пристроїв, де буде корисний даний силовий агрегат.



Характеристики

КатегоріяДвигун для мотоблоку
Марка двигуна170F
Конструкція двигунаОдноциліндровий, OHV25°
Тактність двигунаЧотирьохтактний
Охолодження двигунаПовітряне
Тип двигунаБензиновий
Об'єм двигуна, см³212
Тип запускуРучний стартер
Об'єм паливного бака, л3.6
Об'єм мастила, л0.7
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку
Діаметр циліндра, мм70
Хід поршня, мм54
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм14
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв5.1/7/3600
Ступінь стиснення8.5:1
Витрата палива, г/кВт*год360
Довжина валу, мм63
Довжина шпонкової частини, мм40
Діаметр шпонкової частини, мм19
Різьблення внутрішнєМ8
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм77х162
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм65х65
Обертання (з боку ручного стартера)Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30/40
Габарити упаковки, см41.5х34.5х37.5
Вага, кг14.5
ВиробникTTG
Країна виробникКитай
Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
ІнструкціяТак

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Двигун бензиновий 170F TTG (під шпонку, 19 мм) 7 к.с.

КатегоріяДвигун для мотоблоку
Марка двигуна170F
Конструкція двигунаОдноциліндровий, OHV25°
Тактність двигунаЧотирьохтактний
Охолодження двигунаПовітряне
Тип двигунаБензиновий
Об'єм двигуна, см³212
Тип запускуРучний стартер
Об'єм паливного бака, л3.6
Об'єм мастила, л0.7
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку
Діаметр циліндра, мм70
Хід поршня, мм54
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм14
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв5.1/7/3600
Ступінь стиснення8.5:1
Витрата палива, г/кВт*год360
Довжина валу, мм63
Довжина шпонкової частини, мм40
Діаметр шпонкової частини, мм19
Різьблення внутрішнєМ8
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм77х162
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм65х65
Обертання (з боку ручного стартера)Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30/40
Габарити упаковки, см41.5х34.5х37.5
Вага, кг14.5
ВиробникTTG
Країна виробникКитай
Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
ІнструкціяТак
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит