Двигун бензиновий 170F – універсальний агрегат, дана модель має вихід валу під шпонку діаметром 20 міліметрів. Така комплектація поширена та вважається універсальною. Зазначимо, що мотори різних типів (також із виходом під шліци або конус) можуть бути взаємозамінними.
При виборі двигуна на агротехніку є безліч нюансів, які рекомендується враховувати. Наприклад, слід брати до уваги потужність апарата. Чим більший обсяг планованих робіт, тим потужніший потрібен агрегат. Цей двигун підходить для обробки полів площею до чотирьох гектарів. Крім того, важливий параметр – витрата палива. Експлуатація двигуна на високих оборотах знижує його робочий ресурс.
Застосування
Двигуни подібної конструкції знаходять застосування повсюдно, тому що їх можна встановити на широкий ряд техніки, а саме мотоблоки, мотопомпи, електрогенератори, культиватори та іншу садову техніку або агротехніку. Досвідчені господарі користуються цими моторами довго та виконують необхідні їм роботи швидко та без зусиль.
Принцип роботи
Коли мова заходить про принцип роботи такого агрегату, рекомендуємо звернути увагу на його технічні характеристики.
Так, важлива з них – кількість тактів двигуна. Цей двигун чотиритактний, має кілька вигідних відмінностей від двотактного. Серед них – тиха робота, мінімальна вібрація та менша кількість вихлопів.
Для роботи цього мотора використовується бензин, що пристрій легким. Він добре заводиться навіть в умовах знижених температур і може використовуватися на високих оборотах.
Повітряна система охолодження вказаного агрегату не так швидко забезпечує його охолодження, як рідинна, проте не дає даному пристрою перегріватися при дії зовнішньої температури
Крім того, вказаний агрегат має повітряну систему охолодження. Хоча вона й повільніше охолоджує двигун, ніж рідинна, її явна перевага – запобігання перегріву при дії зовнішньої температури. Ця система конструктивно досить проста та рідко ламається.
Переваги:
Придбавши двигун 170F TΛTΛ з виходом валу під шпонку діаметром 20 мм, Ви, безперечно, робите вигідну покупку. Обов’язково залишайте Ваші заявки та телефонуйте нашим менеджерам з будь-яких питань. Номери телефонів наведено на сайті.
Двигун | |
Тип двигуна 170F | OHV похилий 25°, одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження |
Об'єм двигуна | 212 см3 |
Діаметр і хід поршня | 70*55 мм |
Максимальна потужність двигуна | 5,3 кВт/7,2 к.с./4200 об.хв. |
Номінальна потужність двигуна | 4,8 кВт/6,5 к.с./3600 об.хв. |
Максимальний обертаючий момент | 12 Нм/2700 об.хв. |
Ступінь стиснення | 8,5:1 |
Тип старту | Ручний |
Харчування / Запалювання / Система змащення | |
Паливо | Бензин А92-95 |
Витрати палива | 395 г/кВт.год |
Ємність паливного бака | 3,6 л |
Об'єм масла в картері | 0,6 л |
Рекомендоване масло | SAE 10W-30 |
Система запалювання | ТСI (транзисторне магнето) |
Конструктивні характеристики | |
Обертання, з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Розташування вала | Горизонтальне |
Тип запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Сухий |
Розміри / Вага | |
Габарити упаковки Д*Ш*В | 410*350*375 мм |
Габарити двигуна Д*Ш*В | 385*300*345 мм |
Вага нетто / брутто | 14,6/15,6 кг |
Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу на те, що наші деталі в різних партіях можуть мати незначні відмінності від представлених на фотографіях, для уточнення повної комплектації, зателефонуйте нашому менеджеру, обговоріть деталі замовлення.
Двигун | 170F |
Виробник | TΛTΛ |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø20 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 7 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина шліцевої частини, мм | 58 |
Загальна довжина валу, мм | 63 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77х162 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм мастила, л | 0.7 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 410 х 350 х 375 |
Вага, г | 15600 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина