Країна | Китай |
Виробник | TΛTΛ |
Бренд | TΛTΛ |
Двигун СG 150СС TΛTΛ на мотоцикл Minsk (з повітряним охолодженням, бензиновий) – мотоциклетний силовий агрегат з вертикальним розташуванням циліндра об’ємом 144.6 см3. Газорозподільний механізм побудований за схемою OHV з нижнім розподільним валом.
Застосування
Мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням має ряд переваг перед двигунами з рідинним охолодженням. Він легший, простіший у конструкції, більш довговічний і вимагає менше обслуговування. Мотори з повітряним охолодженням також найкраще підходять для використання в умовах сухого клімату, де охолодження рідиною може бути менш ефективним. Вони також мають більш високі показники потужності, ніж мотори з рідинним охолодженням.
Принцип дії
Дана модель ДВС працює за рахунок спалювання повітропаливної суміші в циліндрі під високим тиском. Внаслідок цього процесу утворюються відпрацьовані гази, що автоматично випускаються системою через спеціальний клапан. Діаметр циліндра становить 73 мм, а хід поршня – 57 мм. Швидкість обертання досягає 2800 об/хв. Максимальна потужність двигуна – 4.05 кВт (5.5 л.с.) при 3600 об/хв. Витрата палива – 270 г/кВт*год. Вал має шліцеву частину довжиною 30 мм та діаметром 25 мм.
Мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням вимагає регулярного обслуговування, щоб підтримувати його в хорошому стані. Він повинен регулярно очищатися від пилу та бруду, щоб не забивати ребра охолодження. Також необхідно перевіряти та регулювати тиск повітря у покришках, щоб забезпечити правильне охолодження. При правильному догляді мотоциклетний двигун з повітряним охолодженням може служити довго і надійно.
Переваги
Мотор має повітряне охолодження за рахунок повітряних потоків, що набігають, що максимально спрощує конструкцію двигуна і його обслуговування. Для зручності запуску двигун має електричний стартер. Стабільна робота у всіх режимах забезпечується електронним запалюванням.
Цей двигун є класичним представником лінійки 150см3 моторів і зарекомендував себе вкрай надійним та практичним силовим агрегатом.
| Модель | ZS162FMJ |
| Виробник | TΛTΛ |
| Призначення | Для китайських мотоциклів |
| Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
| Тип палива | Бензин |
| Охолодження | Повітряне |
| Тип старту | Електростартер/кік-стартер |
| Тип зчеплення | Дискове/механіка |
| Система змазки | Розбризкування під тиском |
| Система запалювання | CDI |
| Система подачі палива | Карбюратор |
| Особливості | з нижнім розподільником і штовхачем |
| Коробка передач | Ніжне перемикання |
| Кількість передач | 5 |
| Тип | Бензиновий |
| Кількість циліндрів | 1 |
| Діаметр поршня, мм | 61 |
| Хід поршня, мм | 49.5 |
| Об'єм двигуна, куб.см | 144.6 |
| Потужність двигуна, к.с. | 11.7 |
| Максимальний крутний момент, Нм | 10 |
| Ступінь стиснення | 9.2:1 |
| Витрата палива, г/кВт*год | 354 |
| Максимальна потужність (кВт/об/хв) | 8,6/8500 |
| Габарити упаковки, мм | 385 х 355 х 505 |
| Вага, кг | 31 |
| Вага в упаковці, кг | 32 |
| Гарантія | 12 місяців |
| Країна виробник | Китай |
| Категорія | Двигун |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина
Оцініть нашу роботу