Країна | Китай |
Виробник | ТТ |
Бренд | ТТ |
Бензиновий двигун 170F – агрегат, що перетворює теплоту згоряння палива на механічну роботу . Він є незамінним елементом для роботи садової техніки та агротехніки. Встановлений на різні прилади, він дозволяє фермерам та власникам земельних ділянок займатися оранням землі, культивуванням, підгортанням та виконувати інші завдання.
Щоб цей, та й будь-який інший мотор, працював стабільно без нарікань слід регулярно проводити його технічне обслуговування (міняти масло в картері, чистити фільтри та інше). Це найкраще робити у сервісному центрі силами досвідчених спеціалістів.
Застосування
Даний двигун підходить на різні машини садової та агротехніки, такі як мотоблоки, культиватори, мотопомпи, генератори, газонокосарки тощо. Це досить потужний двигун. Він широко застосовується фермерами для обробки полів до 4 гектарів.
Принцип роботи
Вказана модель відноситься до найпростіших поршневих двигунів внутрішнього згоряння, працює на бензині. Слід зазначити, що цей агрегат має лише один робочий циліндр, що забезпечує йому мінімальні тепловтрати при роботі, а також високий індикаторний коефіцієнт корисної дії.
Даний апарат працює на бензині. Це робить його відносно тихим порівняно з дизельним, стійкішим до неякісного палива. Він добре працює навіть на морозі. Якщо говорити про техобслуговування, то для цього типу воно коштує недорого.
Інша важлива характеристика, що впливає на роботу двигуна, – кількість тактів. Цей апарат – чотиритактний, що робить його подвійно тихим (ця якість вже була названа раніше щодо типу палива). Також варто відзначити його економічність і досить малу витрату палива. Вихлопи від роботи цього двигуна містять мінімум паливної суміші, тобто його можна назвати екологічним.
Повітряне охолодження даного двигуна вважається одним з найбільш поширених. Система такого типу дозволяє двигуну підтримувати оптимальну температуру, а отже, знижувати споживання палива. Як відомо, перегрітий двигун витрачає надмірну його кількість. Також зазначимо, що двигуни з цим типом охолодження відрізняються невеликою вагою та простотою конструкції, а це завжди позначається на швидкості ремонтних робіт. 170F має гарні характеристики холодного запуску мотора.
Переваги
Переконайтеся у всіх перерахованих “плюсах” бензинового двигуна 170F, купивши його в нашому інтернет-магазині. Вас обов’язково порадує його приваблива ціна. Телефонуйте нам і ставте свої запитання. Номери телефонів є на сайті.
Двигун | |
Тип двигуна 170F | OHV похилий 25°, одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження |
Об'єм двигуна | 212 см3 |
Діаметр і хід поршня | 70*55 мм |
Максимальна потужність двигуна | 5,5 кВт/7,5 к.с./4500 об.хв. |
Номінальна потужність двигуна | 5,15 кВт/7,0 к.с./3600 об.хв. |
Максимальний обертаючий момент | 4,8 Нм/2700 об.хв. |
Ступінь стиснення | 8,5:1 |
Тип старту | Ручний |
Харчування / Запалювання / Система змащення | |
Паливо | Бензин А92-95 |
Витрати палива | 350 г/кВт.год |
Ємність паливного бака | 3,6 л |
Об'єм масла в картері | 0,6 л |
Рекомендоване масло | SAE 10W-30 |
Система запалювання | ТСI (транзисторне магнето) |
Конструктивні характеристики | |
Обертання, з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Розташування вала | Горизонтальне |
Тип запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Сухий |
Розміри / Вага | |
Габарити упаковки Д*Ш*В | 390*330*350 мм |
Габарити двигуна Д*Ш*В | 355*275*325 мм |
Вага нетто / брутто | 12,9/13,95 кг |
Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу на те, що наші деталі в різних партіях можуть мати незначні відмінності від представлених на фотографіях, для уточнення повної комплектації, зателефонуйте нашому менеджеру, обговоріть деталі замовлення.
Двигун | 170F |
Виробник | TTG |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø19 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 7 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина шліцевої частини, мм | 58 |
Загальна довжина валу, мм | 63 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77х162 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм мастила, л | 0.7 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 390 х 330 х 350 |
Вага, г | 12900 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина