40.23
×
Двигун бензиновий 188F TTG (під шпонку, 25 мм) 13 к.с.
Безкоштовна доставка

Двигун бензиновий 188F TTG (під шпонку, 25 мм) 13 к.с.

  • Код товару : 10858
  • Артикул : TTG-DV-39-188F
  • Наявність : Є в наявності
11382 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(Поки що оцінок немає)
Loading...
Купити в кредит

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
TTG
Бренд
TTG
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (0)

Двигун бензиновий 188F TTG (під шпонку, 25 мм) 13 к.с.- оновлена версія класичного силового агрегату, що став по-справжньому народним улюбленцем за рахунок своєї високої продуктивності та невибагливості в експлуатації. Ця установка гарантує користувачеві чудові технічні показники в сукупності з низькою витратою палива та простим технічним обслуговуванням.

Основні оновлення торкнулися дизайну екстер’єру силового агрегату. Суворі лінії бензобака не тільки прикрашають установку, але й створюють додаткові ребра жорсткості, що позитивно впливає на стійкість до механічних навантажень, що виникають під час експлуатації.

Сучасні конструктивні та технологічні рішення

  • Зміни конструкції повітряного фільтра призвели до підвищення пропускної спроможності і як наслідок збільшення продуктивності двигуна за рахунок повнішого згоряння палива. Збільшена площа фільтрації дозволила продовжити час між технічним обслуговуванням компонента.
  • Повністю перероблена решітка вентилятора відрізняється не тільки ультрасучасним зовнішнім виглядом, але й сприяє кращій циркуляції повітря за рахунок оптимального розташування отворів. Як частина системи примусового охолодження, деталь безпосередньо бере участь у зниженні температури двигуна, забезпечуючи нормальний режим роботи незалежно від навантаження.
  • Чотиритактний бензиновий двигун оснащений карбюраторною паливною системою. Простота обслуговування та регулювання, стовідсоткова ремонтопридатність навіть в умовах не обладнаної майстерні, відносно низька витрата палива, ось основні переваги, що визначають застосування карбюратора у цьому силовому агрегаті.
  • У двигуні застосований колінвал з виходом під шпонкову з’єднання. Дана особливість дозволяє застосовувати найбільш поширену та ефективну клинопасову трансмісію. Її застосування в сільгосп техніці, будівельній техніці та індивідуальних розробках обумовлено відсутністю дорогих компонентів та простотою налаштування.

Чим ще приваблює 188F TTG 13 к.с.

Запуск двигуна виконується ручним стартером. Точно налагоджена система робить пуск двигуна простим у складних умовах. Відсутність додаткових компонентів полегшує конструкцію, позбавляє необхідності обслуговування як у випадку з електростартером.

Вибираючи користь даної силової установки для вашої техніки, ви гарантовано отримаєте надійний, ефективний і економічний мотор. Універсальність кріплення дозволяє легко використовувати його для заміни зношеної або застарілої техніки. Вдале компонування всіх вузлів та елементів дозволяє легко інтегрувати двигун в нестандартні та унікальні механізми.



Характеристики

КатегоріяДвигун для мотоблоку
Марка двигуна188F
Конструкція двигунаОдноциліндровий, OHV25°
Тактність двигунаЧотирьохтактний
Охолодження двигунаПовітряне
Тип двигунаБензиновий
Об'єм двигуна, см³374
Тип запускуРучний стартер
Об'єм паливного бака, л6
Об'єм мастила, л1.2
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку
Діаметр циліндра, мм88
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм23
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв9.5/13/3600
Ступінь стиснення8.5:1
Витрата палива, г/кВт*год374
Довжина валу, мм70
Довжина шпонкової частини, мм60
Діаметр шпонкової частини, мм25
Різьблення внутрішнєМ8
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм195х80 - 110
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм90х90
Обертання (з боку ручного стартера)Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30/40
Габарити упаковки, см49x45x53
Вага, кг29.5
ВиробникTTG
Країна виробникКитай
Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
ІнструкціяТак

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Двигун бензиновий 188F TTG (під шпонку, 25 мм) 13 к.с.

КатегоріяДвигун для мотоблоку
Марка двигуна188F
Конструкція двигунаОдноциліндровий, OHV25°
Тактність двигунаЧотирьохтактний
Охолодження двигунаПовітряне
Тип двигунаБензиновий
Об'єм двигуна, см³374
Тип запускуРучний стартер
Об'єм паливного бака, л6
Об'єм мастила, л1.2
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку
Діаметр циліндра, мм88
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм23
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв9.5/13/3600
Ступінь стиснення8.5:1
Витрата палива, г/кВт*год374
Довжина валу, мм70
Довжина шпонкової частини, мм60
Діаметр шпонкової частини, мм25
Різьблення внутрішнєМ8
Міжцентрова отворів кріплення двигуна, мм195х80 - 110
Міжцентрова найближчих до валу отворів кріплення КПП, мм90х90
Обертання (з боку ручного стартера)Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30/40
Габарити упаковки, см49x45x53
Вага, кг29.5
ВиробникTTG
Країна виробникКитай
Гарантія12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів
ІнструкціяТак
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит