×
Двигун бензиновий з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) 13 л.
Безкоштовна доставка

Двигун бензиновий з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) 13 л.

  • Код товару : 5553
  • Артикул : DV-38-188F
  • Наявність : Є в наявності
12091 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(7 оцінок, середня: 4,00 з 5)
Loading...
Купити в кредит

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
ТАТА
Бренд
TATA
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (0)

Бензиновий двигун з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат, що характеризується своєю потужністю та надійністю. Він відрізняється стійкою роботою та високим ККД.

Як представник відомого світового бренду TATA, ця модель позитивно себе зарекомендувала серед користувачів.

Застосування

Вихід валу під шліц дає цьому приладу досить вузьку спрямованість щодо експлуатації. Здебільшого його встановлюють на мотоблоки. Хоча ця модель може мати різні виходи валу. При цьому вона добре використовується на мотобурах, мотопомпах, електроплитах, електрогенераторах.

Ця модель знаходить застосування в аграрній сфері. Наприклад, обробка полів, садово-паркових зон. Також її використовують у промисловості та будівництві.

Принцип роботи

Цей чотиритактник внутрішнього згоряння має лише один циліндр. Тобто, газообмін в останньому майже повністю забезпечується переміщенням робочого поршня. Одноциліндрова конструкція говорить про його відносну незбалансованість, зате він простіше влаштований, ніж багатоциліндрові аналоги. Цей факт дозволяє зробити висновок, що цей прилад простіший в експлуатації та обслуговуванні

У цьому апараті частота обертання приводу систем запалення, газорозподілу та упорскування – вдвічі менша, ніж частота обертання коленвала. Кожна фаза газообміну виконується під час окремого напівоберта коленвала. Для перемикання порожнини циліндра на впуск та на вихлоп використовується окремий газорозподільний механізм.

Відзначимо також інші особливості чотиритактного двигуна. Наприклад, він екологічніший, ніж двотактний, має більш тривалий моторесурс. Цей пристрій економно витрачає енергію, видає при роботі мінімум шумів та вібрацій.

Цей агрегат не вимагає спеціальних навичок для експлуатації. Він легкий, як для приладу такого класу, і його можна встановити самостійно. Проте ремонт та техобслуговування краще проводити у професіоналів у сервісному центрі.

Цей агрегат має два стартери – ручний та електричний. Ця особливість дозволяє використовувати саме той тип старту, який Ви вважаєте найбільш зручним.

Переваги:

  • якісне складання, що забезпечує даному двигуну надійність і довговічність;
  • можливість працювати тривалий час без зупинок, перегріву та інших факторів, що впливають на справність приладу;
  • він добре заводиться та функціонує на морозі та в інших несприятливих умовах;
  • економна витрата енергії навіть при роботі на високих оборотах;
  • відсутність підвищених шумів та вібрацій під час експлуатації;
  • термін гарантії – 12 місяців.

Купити бензиновий двигун з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) можна у нашому інтернет-магазині за вигідною ціною.



Характеристики

Двигун188FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шліци Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.13
Об'єм двигуна, см³374
Діаметр циліндра, мм88
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм23
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв9.5/13/3600
Ступінь стиснення8.5:1
Витрата палива, г/кВт*год374
Довжина шліцевої частини, мм32
Загальна довжина валу, мм40
Довжина шліцевої частини, мм25
Загальна довжина валу, мм40
Діаметр шліцевої частини, мм25
Внутрішня різьбаВідсутня
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм195*80 - 110
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6
Об'єм мастила, л1.2
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм490 x 450 x 530
Вага, кг29.5
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Двигун бензиновий з електростартером 188FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) 13 л.

Двигун188FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шліци Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.13
Об'єм двигуна, см³374
Діаметр циліндра, мм88
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм23
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв9.5/13/3600
Ступінь стиснення8.5:1
Витрата палива, г/кВт*год374
Довжина шліцевої частини, мм32
Загальна довжина валу, мм40
Довжина шліцевої частини, мм25
Загальна довжина валу, мм40
Діаметр шліцевої частини, мм25
Внутрішня різьбаВідсутня
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм195*80 - 110
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6
Об'єм мастила, л1.2
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система запалюванняТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм490 x 450 x 530
Вага, кг29.5
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит