×
Двигун бензиновий 188FE TATA з електростартером (вихід валу під конус) 13 л.
Безкоштовна доставка

Двигун бензиновий 188FE TATA з електростартером (вихід валу під конус) 13 л.

  • Код товару : 5552
  • Артикул : DV-37-188F
  • Наявність : Немає на складі
  • Очікується : 31.05.2024
10423 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(2 оцінок, середня: 3,50 з 5)
Loading...

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
ТАТА
Бренд
TATA
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (0)

Бензиновий двигун 188FE з електростартером (вихід валу під конус) – прилад, який відрізняється потужністю та довгим робочим ресурсом. Виробник ТАТА використовує найсучасніші технології для виробництва свого обладнання та запчастин. Особлива увага приділяється практичності, ергономічності та екологічності.

Застосування

Ця модель відрізняється універсальністю, її використовують на різних видах сільськогосподарської та будівельної техніки: мотоблоках, компресорах, мотопомпах, електростанціях, віброплитах, а також на апаратах, призначених для ремонтно-дорожніх робіт. Сфера застосування даного двигуна надзвичайно широка та різноманітна – будівництво, промисловість, агробізнес.

Принцип роботи

Цей одноциліндровий чотиритактний двигун відноситься до типу поширених, перевірених часом пристроїв. Подібні двигуни використовуються як на легкових автомобілях, так і на тракторах, мопедах та інших машинах.

Розглянемо основні засади функціонування даного приладу. Робочий цикл чотиритактного пристрою складається з двох обертів колінчастого валу та чотирьох тактів. Процес функціонування визначається такими етапами:

  1. впуск;
  2. стиснення;
  3. розширення;
  4. випуск.

Колінчастий вал тут, на відміну від двотактних аналогів, розміщений у масляній ванні. Позитивний момент – немає необхідності змішувати паливо та додавати олію. Тому власнику техніки достатньо лише залити у паливний бак бензин. Спеціально докуповувати масло не потрібно, на поршневому дзеркалі і стінках глушника утворюється мінімальна кількість нагару, що значно економить витрати на експлуатацію.

 

Цей двигун має примусову систему охолодження повітряного типу. На відміну від рідинної – вона менше важить та полегшує вагу всієї конструкції, її легше обслуговувати.

Електричний стартер дозволяє швидко і легко запустити агрегат. Він плавно працює, створюючи мінімальну кількість вібрацій у порівнянні з пристроями цього класу.

Переваги

  • низький рівень шуму,
  • цей двигун відрізняється високою продуктивністю та потужністю;
  • він може годинами працювати без перегріву та необхідності робити дозаправку;
  • прилад здатний легко заводитися і безперебійно працювати навіть у холодну пору року, коли на вулиці стоять морози;
  • пристрій не перегрівається навіть протягом багатогодинної експлуатації;
  • агрегат екологічний порівняно з дизельними моторами, а також двотактними бензиновими аналогами;
  • він має економну витрату палива навіть при роботі з підвищеними навантаженнями;
  • гарантія дорівнює 12 місяців після покупки.

Ви можете придбати бензиновий двигун 188FE з електростартером (вихід валу під конус) у нашому інтернет-магазині. Ми гарантуємо конкурентну ціну на прилад, яка порадує навіть найвибагливіших покупців.



Характеристики

Двигун188FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід конус
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.13
Об'єм двигуна, см³389
Діаметр циліндра, мм88
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм23
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв9.5/13/3600
Ступінь стиснення8.0:1
Витрата палива, г/кВт*год≤ 374
Загальна довжина валу, мм55
Довжина конусної частини, мм35
Діаметр конусної частини, мм19/26
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм195*80 - 110
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6
Об'єм мастила, л1.2
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система стискуТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм490 x 450 x 530
Вага, кг27
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Двигун бензиновий 188FE TATA з електростартером (вихід валу під конус) 13 л.

Двигун188FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід конус
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.13
Об'єм двигуна, см³389
Діаметр циліндра, мм88
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм23
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв9.5/13/3600
Ступінь стиснення8.0:1
Витрата палива, г/кВт*год≤ 374
Загальна довжина валу, мм55
Довжина конусної частини, мм35
Діаметр конусної частини, мм19/26
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм195*80 - 110
Найближчі до валу отвори КПП90*90
Об'єм паливного бака, л6
Об'єм мастила, л1.2
обертання з боку ручного стартераПраве (за годинниковою стрілкою)
Система стискуТСІ (транзисторне магнето)
Габарити упаковки, мм490 x 450 x 530
Вага, кг27
Рекомендоване мастилоSAE 10W-30
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит