×
Двигун дизельний 178F ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 6 л.с.

Двигун дизельний 178F ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 6 л.с.

  • Код товару : 3654
  • Артикул : DV-18-178F
  • Наявність : Є в наявності
14906 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(1 оцінок, середня: 4,00 з 5)
Loading...
Купити в кредит

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
ТАТА
Бренд
TATA
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (0)

Дизельний двигун 178F ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) – апарат, який широко використовується в сільськогосподарських роботах. Користувачі вибирають його за надійність, високу якість складання та досить великий робочий ресурс.

Виробник ТАТА давно відомий на ринку та славиться своєю продукцією. Компанія постійно вдосконалює технології, випускає нові моделі приладів та запчастин для того, щоб задовольнити максимум потреб своїх клієнтів.

Застосування

Вихід валу під шпонку дає цьому приладу таку характеристику як універсальність. Завдяки цьому він може бути встановлений не лише на мотоблоки, а й на іншу сільгосптехніку. Наприклад, мотопомпи, мототрактори, електрогенератори тощо. Апарат активно застосовується у будівництві, а також у промисловості, агросфері. З його допомогою можна обробляти ґрунт, проводити садово-паркові роботи, застосовувати для виробництва електрики для приватних будівель тощо.

Принцип роботи

Цей дизельний двигун внутрішнього згоряння має ряд особливостей, що відрізняють його від бензинових аналогів. У тому числі – рівень шуму, оскільки прийнято вважати дизелі гучнішими. Однак останніми роками прогрес досяг такого рівня, що вони стали значно тихішими і різниця в галасливості не є критичною.

Крім того, дана модель відноситься до чотиритактних пристроїв, а вони тихіше за двотактні, що позитивно позначається на гучності при роботі.

Прилад економно витрачає паливо, що пов’язане з особливістю його перетворення на енергію. Ці апарати ефективніші, ніж бензинові спалюють паливо. У них вищий рівень стиснення, отже, і більший коефіцієнт корисної дії.

Двигуни даного типу вкрай надійні. Вони ефективно спалюють паливо, мають високий ступінь стиснення, що позитивно позначається на ККД. Він у дизелів досить високий. Крутний момент також відрізняється високими показниками.

Цей агрегат раціонально та економно витрачає паливо, яке в даному типі пристроїв витрачається повільніше, ніж у бензинових. Вони не так сильно нагріваються.

Прилад досить екологічний. Незважаючи на те, що вихлопи дизейлів вважаються шкідливішими, ніж у бензинових, ця модель обладнана системою фільтрів, яка захищає атмосферу від шкідливих газів. А те, що це чотиритактник, а не двотактник робить його ще більш щадним для довкілля.

Переваги:

  • висока продуктивність; мотор ефективно витрачає паливо та якісно справляється зі своїм завданням бути джерелом енергії для приладу, на який він встановлений;
  • економічність, пристрій характеризується невисокою витратою палива;
  • довговічність. Дизелі довговічніші за бензинові варіанти. Крім того, це чотиритактна модель. А вони служать довше, ніж двотактні.
  • вартість дизельного палива часто нижча, ніж ціна на бензин.
  • гарантійний період дорівнює 12 місяцям після покупки.


Характеристики

Двигун178F
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний
Тип паливаДизельне паливо
Охолодження двигунаПовітряне
Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням
Тип повітряного фільтраОлійний
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиМасляний насос
Вихід валуПід шпонку Ø25 мм
Тип стартуРучний
Потужність двигуна, к.с.6
Об'єм двигуна, см³305
Діаметр циліндра, мм78
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв2800
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв4.4/6/3600
Витрата палива, г/кВт*год280
Довжина шпонкової частини, мм71
Загальна довжина валу, мм89
Діаметр шпонкової частини, мм25
Внутрішня різьбаМ10
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм250*85
Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90
Об'єм паливного бака, л3.5
Об'єм мастила, л1.1
обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою
Габарити упаковки, мм480х420х515
Вага, кг35.5
Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Двигун дизельний 178F ТАТА (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 6 л.с.

Двигун178F
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний
Тип паливаДизельне паливо
Охолодження двигунаПовітряне
Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням
Тип повітряного фільтраОлійний
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиМасляний насос
Вихід валуПід шпонку Ø25 мм
Тип стартуРучний
Потужність двигуна, к.с.6
Об'єм двигуна, см³305
Діаметр циліндра, мм78
Хід поршня, мм64
Швидкість обертання, об/хв2800
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв4.4/6/3600
Витрата палива, г/кВт*год280
Довжина шпонкової частини, мм71
Загальна довжина валу, мм89
Діаметр шпонкової частини, мм25
Внутрішня різьбаМ10
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм250*85
Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90
Об'єм паливного бака, л3.5
Об'єм мастила, л1.1
обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою
Габарити упаковки, мм480х420х515
Вага, кг35.5
Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит