Країна | Китай |
Виробник | TΛTΛ |
Бренд | TΛTΛ |
Дизельний двигун з електростартером 173DE TΛTΛ (з виходом валу під шліци, 25 мм) – прилад, який приємно експлуатувати протягом тривалого часу. Цей агрегат функціональний, працездатний, споживає невелику кількість енергії за високої продуктивності.
ТАТА – відомий, міжнародний бренд, що пропонує гідну якість за вигідною ціною. Користувачі цієї техніки залишаються задоволені її експлуатаційними характеристиками.
Застосування
Ця модель широко застосовується у сільському господарстві, коли необхідно обробляти території до кількох гектарів: невеликі поля чи паркові посадки. Вона чудово підходить для обробки дачних ділянок, територій довкола приватних житлових будинків.
Цей прилад може бути встановлений на мотоблоки, культиватори, електрогенератори, мотопомпи, мототрактори та іншу аграрну техніку.
Принцип роботи
Основою роботи дизельного агрегату є принцип розширення газів під тиском. Газ утворюється при займанні та згорянні паливної суміші. Колінчастий вал внаслідок обертання перетворює теплову енергію на механічну.
У даній моделі робочий цикл відбувається за два обороти коленвала або чотири ходи поршня (впуск, стиснення, робочий хід та випуск). Він чотиритактний, одноциліндровий.
Зазначимо, що цей дизельний чотиритактник відрізняється високою економічністю. Він витрачає менше палива, і має більший ступінь стиснення, ніж бензинові агрегати. Останній фактор говорить про високий коефіцієнт корисної дії цього двигуна.
Дизельні двигуни надійніші за бензинові. Це твердження підтверджено багаторічною практикою їхньої експлуатації. Крім того, відзначимо нижчу вартість дизельного палива. Загалом вважається, що вони менші експлуатаційні витрати (вартість володіння).
Також зазначимо безпеку експлуатації. Дизельне паливо не так швидко спалахує, як бензин. Воно не спалахує при впливі на нього джерела тепла.
Пристрій оснащений відразу двома стартерами – ручним та електричним. Це зручно та значно полегшує його запуск.
Цей дизельний двигун із електростартером має об’єм 240 куб. див. Діаметр циліндра становить 73 мм, а хід поршня – 57 мм. Швидкість обертання досягає 2800 об/хв. Максимальна потужність двигуна – 4.05 кВт (5.5 л.с.) при 3600 об/хв. Витрата палива – 270 г/кВт*год. Вал має шліцеву частину довжиною 30 мм та діаметром 25 мм. Загальна довжина валу складає 40 мм.
Переваги
Дизельний двигун з електростартером 173DE TΛTΛ (з виходом валу під шліци, 25 мм) можна купити за демократичною ціною в нашому інтернет-магазині.
Двигун | 173DE |
Виробник | TΛTΛ |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизельне паливо |
Охолодження | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 5 |
Об'єм двигуна, куб см | 240 |
Діаметр циліндра, мм | 73 |
Хід поршня, мм | 57 |
Швидкість обертання, об/хв | 2800 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 4.05/5.5/3600 |
Витрата палива, г/кВт*год | 270 |
Довжина шліцевої частини, мм | 30 |
Загальна довжина валу, мм | 40 |
Діаметр шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 260/76 |
Найближчі до валу отвори КПП | 64 |
Об'єм паливного бака, л | 2.5 |
Об'єм мастила, л | 0.75 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити упаковки, мм | 480х420х515 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина
Оцініть нашу роботу