причина уцінки: без ніжок та кршики
Двигун CG300-2 ТАТА на мотоцикл, 170мм (з водяним охолодженням, бензиновий) – компактний, порівняно легкий агрегат, здатний видавати високу потужність. Прототипом даної моделі був двигун HONDA CG125, який за довгі роки існування зарекомендував себе як надійний та простий у обслуговуванні.
Застосування
Одноциліндровий мотор з вертикальним розташуванням циліндра, діаметром поршня 70мм та об’ємом камери згоряння 300 см кубічних призначений для встановлення на легкі мотоцикли. Силовий агрегат має нижнє розташування колінвалу. Це значно полегшує систему газорозподільного механізму.
Принцип дії
Робота мотоциклетного двигуна ґрунтується на циклі чотирьох тактів:
• Впуск. На цій стадії поршень виконує рух до нижньої точки від верхньої – мертвої. Таким чином, створюється розрідження в камері згоряння. Мотор використовує затвори або клапани, щоб відкрити клапан впуску палива і дозволити суміші повітря та бензину потрапити в порожнину циліндра.
• Стиснення. На цій стадії поршень виконує рух до верхньої мертвої точки від нижньої. Як наслідок – стискається суміш бензину та повітря в камері згоряння. Процес призводить до підвищення температури та тиску суміші.
• Робочий перебіг. На цій стадії свічка запалювання спалахує суміш бензину та повітря. Внаслідок цього температура і тиск суттєво збільшуються, змушуючи поршень здійснювати рух до нижньої точки від верхньої – мертвої та передавати механічну енергію на колінвал.
• Випуск. На цій стадії поршень здійснює рух від нижньої мертвої точки до верхньої. Таким чином, відпрацьовані гази витісняються через випускний клапан. Цей етап завершує цикл чотирьох тактів і готує двигун до наступного циклу.
Переваги
Двигун відрізняється «спокійним» характером та гарною тягою на низьких обертах. Завдяки цьому силовий агрегат є менш вимогливим до якості олії. Система запуску оснащена електростартером для комфортного використання, також у комплекті йде важіль ножного стартера. Водяне охолодження дозволяє розвивати більшу потужність без значних теплових навантажень.
Двигун | 170MM |
Виробник | TATA |
Призначення | для китайських мотоциклів |
Тип двигуна | Чотирьохтактний |
Тип палива | Бензин |
Тип охолодження | Водяне |
Кількість циліндрів | 1 |
Робочий об'єм, см³ | 300 |
Тип запуску | Ножний стартер/Електростартер |
Міжболтове кріпильних отворів, мм | 97/165 |
Міжболтовий впуск, мм | 48 |
Діаметр впуску, мм | 30 |
Діаметр поршня, мм | 70 |
Міжболтове випуску, мм | 60 |
Діаметр випуску, мм | 42 |
Довжина валу перемикання передач, мм | 47 |
Діаметр шліцевого валу перемикання передач, мм | 11,5 |
Довжина приводного валу, мм | 35 |
Діаметр шліцевого валу приводного, мм | 20/16 |
Діаметр патрубка помпи, мм | 16 |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина