Тип запчастини | Оригінал |
Країна | Китай |
Виробник | ТАТА |
Бренд | TATA |
Cтан | Нове |
Бензиновий двигун 156F – агрегат, який сміливо можна назвати серцем Вашої агротехніки. Він запускає в роботу мотоблоки, культиватори, мотопомпи та іншу техніку. Потужність приладу може досягати 4.5 кінських сил. Тому він підходить для обробки невеликих земельних ділянок.
Застосування:
Сфера застосування бензинових двигунів надзвичайно широка, що робить дані пристрої незамінними для виконання сільськогосподарських робіт. Ця модель встановлюється на різні види генераторів, мотопомп, мотоблоків, культиваторів та садову техніку.
Принцип роботи:
Широкий асортимент двигунів на сучасному ринку рясніє схожими машинами, що мають незначні відмінності. Так, наприклад, цей двигун має вихід валу під шпонку діаметром 15 мм. При цьому вважається, що різні типи колінвалів взаємозамінні, і на той самий мотоблок може бути встановлений мотор з виходом валу під шліц або конус.
Важлива характеристика – кількість тактів, за які відбувається робочий цикл. Їх може бути два чи чотири. Цей двигун чотиритактний, що робить його досить тихим, він менше вібрує, ніж двотактний, і менше димить.
Якщо говорити про тип палива, то наш 156F працює на бензині. Він відрізняється можливістю експлуатації на високих оборотах, легкою вагою, здатністю швидко заводитися на холоді.
Крім того, вказаний агрегат має повітряну систему охолодження. Хоча вона й повільніше охолоджує двигун, ніж рідинна, її явна перевага – запобігання перегріву від зовнішньої температури. Ця система конструктивно досить проста та рідко ламається.
Переваги:
Не проґавте можливість зробити вигідну покупку, замовте бензиновий двигун 156F від TATA . Якщо Ви хочете уточнити що-небудь у наших менеджерів, телефонуйте нам за вказаними на сайті номерами.
Характеристики
Двигун | 156F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø15 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 4.5 |
Об'єм двигуна, см³ | 98.5 |
Діаметр циліндра, мм | 56 |
Хід поршня, мм | 40 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 9.3 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 3.3/4.5/4500 |
Ступінь стиснення | 8.0:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 320 |
Довжина шліцевої частини, мм | 55 |
Загальна довжина валу (мм) | 117 |
Внутрішня різьба | М6 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 162*80 (103*62) |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3 |
Об'єм мастила, л | 0.4 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 330 х 315 х 365 |
Вага, г | 11000 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Двигун бензиновий 156F TATA (з виходом валу під шпонку, 15mm) 4.5 к.с.
Двигун | 156F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Сухий |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø15 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 4.5 |
Об'єм двигуна, см³ | 98.5 |
Діаметр циліндра, мм | 56 |
Хід поршня, мм | 40 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 9.3 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 3.3/4.5/4500 |
Ступінь стиснення | 8.0:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 320 |
Довжина шліцевої частини, мм | 55 |
Загальна довжина валу (мм) | 117 |
Внутрішня різьба | М6 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 162*80 (103*62) |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3 |
Об'єм мастила, л | 0.4 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 330 х 315 х 365 |
Вага, г | 11000 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Корзина