×
Двигун дизельний з електростартером 186FE ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 л.с.
Безкоштовна доставка

Двигун дизельний з електростартером 186FE ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 л.с.

  • Код товару : 3989
  • Артикул : DV-14-186FE
  • Наявність : Є в наявності
18508 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(13 оцінок, середня: 3,60 з 5)
Loading...
Купити в кредит

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
ТАТА
Бренд
TATA
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (0)

Дизельний двигун з електростартером 186FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат внутрішнього згоряння, який служить джерелом енергії для різної техніки. Він має всі характеристики якісного сучасного мотора, оснащеного за останнім словом техніки. Цей прилад відповідає світовим стандартам якості. Виробник ТАТА давно відомий у світі як гідний бренд, що надає продукцію відмінної якості за лояльними цінами.

Застосування

Зазначена модель застосовується на низці сільськогосподарської, будівельної та промислової техніки. Наприклад, мотоблоки, мотобури, електрогенератори, мотопомпи, культиватори тощо. Цей пристрій є чудовим вибором для фермерських господарств. Потужності достатньо для обробки полів середнього розміру, а також садово-паркових насаджень.

Принцип роботи

Цей чотиритактний одноциліндровий пристрій працює на дизельному паливі. Воно є доступним за вартістю і найчастіше коштує дешевше за бензин. Даний тип двигуна вважається відносно недорогим у технічному обслуговуванні та так званій вартості володіння. Ламаються мотори цього типу рідко і вважаються надійнішими за бензинові. Чотирьохтактні моделі також служать довше двохтактників.

Зазначений апарат має високий ККД, при спалюванні палива енергія витрачається ефективніше, ніж у бензинових аналогах.

Цей прилад має середню вагу, аж ніяк не більшу як для своєї категорії. Поодинці його перенести або встановити навряд чи вийде, але вдвох – цілком можна впоратися.

Раніше існувала думка про велику кількість шкідливих викидів, вироблених дизелями під час роботи. Сьогодні це твердження не відповідає дійсності. Сучасні мотори цього типу мало шкодять природі, їх вихлопні гази максимально очищені, не містять окису водню.

Цей апарат чудово працює на морозі. Однак перед тим, як завести, його потрібно добре прогріти. Він оснащений двома стартерами – ручним та електричним. Це значно полегшує процес заводу. За бажанням користувач може вибрати, який спосіб йому зручніше.

Повітряна система охолодження чудово справляється зі своїм завданням, не даючи цьому агрегату перегрітися. Вона легша, ніж рідинна, що додатково полегшує конструкцію та позитивно впливає на експлуатаційні характеристики.

Переваги

  • низька витрата палива, більш ефективне його використання порівняно з бензиновими приладами;
  • екологічність цього пристрою на належному рівні, його не можна дорікати за надмірну токсичність;
  • стабільна робота протягом декількох годин без перерви;
  • прилад швидко заводиться, укомплектований не тільки ручним, а й електростартером;
  • гарантія на прилад становить 12 місяців після покупки.

Придбання дизельного двигуна з електростартером 186FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) не важко. Зробіть це у нашому інтернет-магазині.



Характеристики

Двигун186FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний
Тип паливаДизельне паливо
Охолодження двигунаПовітряне
Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням
Тип повітряного фільтраОлійний
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиМасляний насос
Вихід валуПід шліци Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.9
Об'єм двигуна, см³418
Діаметр циліндра, мм86
Хід поршня, мм72
Швидкість обертання, об/хв2800
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв6.6/9/3600
Витрата палива, г/кВт*год285.7
Довжина шліцевої частини, мм30
Загальна довжина валу, мм40
Діаметр шліцевої частини, мм25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм270*97
Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90
Об'єм паливного бака, л5.5
Об'єм мастила, л1.65
обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою
Габарити упаковки, мм520*435*540
Вага, кг55
Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Двигун дизельний з електростартером 186FE ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 л.с.

Двигун186FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний
Тип паливаДизельне паливо
Охолодження двигунаПовітряне
Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням
Тип повітряного фільтраОлійний
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиМасляний насос
Вихід валуПід шліци Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, к.с.9
Об'єм двигуна, см³418
Діаметр циліндра, мм86
Хід поршня, мм72
Швидкість обертання, об/хв2800
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв6.6/9/3600
Витрата палива, г/кВт*год285.7
Довжина шліцевої частини, мм30
Загальна довжина валу, мм40
Діаметр шліцевої частини, мм25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм270*97
Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90
Об'єм паливного бака, л5.5
Об'єм мастила, л1.65
обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою
Габарити упаковки, мм520*435*540
Вага, кг55
Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит