Дизельний двигун з електростартером 186FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат внутрішнього згоряння, який служить джерелом енергії для різної техніки. Він має всі характеристики якісного сучасного мотора, оснащеного за останнім словом техніки. Цей прилад відповідає світовим стандартам якості. Виробник ТАТА давно відомий у світі як гідний бренд, що надає продукцію відмінної якості за лояльними цінами.
Застосування
Зазначена модель застосовується на низці сільськогосподарської, будівельної та промислової техніки. Наприклад, мотоблоки, мотобури, електрогенератори, мотопомпи, культиватори тощо. Цей пристрій є чудовим вибором для фермерських господарств. Потужності достатньо для обробки полів середнього розміру, а також садово-паркових насаджень.
Принцип роботи
Цей чотиритактний одноциліндровий пристрій працює на дизельному паливі. Воно є доступним за вартістю і найчастіше коштує дешевше за бензин. Даний тип двигуна вважається відносно недорогим у технічному обслуговуванні та так званій вартості володіння. Ламаються мотори цього типу рідко і вважаються надійнішими за бензинові. Чотирьохтактні моделі також служать довше двохтактників.
Зазначений апарат має високий ККД, при спалюванні палива енергія витрачається ефективніше, ніж у бензинових аналогах.
Цей прилад має середню вагу, аж ніяк не більшу як для своєї категорії. Поодинці його перенести або встановити навряд чи вийде, але вдвох – цілком можна впоратися.
Раніше існувала думка про велику кількість шкідливих викидів, вироблених дизелями під час роботи. Сьогодні це твердження не відповідає дійсності. Сучасні мотори цього типу мало шкодять природі, їх вихлопні гази максимально очищені, не містять окису водню.
Цей апарат чудово працює на морозі. Однак перед тим, як завести, його потрібно добре прогріти. Він оснащений двома стартерами – ручним та електричним. Це значно полегшує процес заводу. За бажанням користувач може вибрати, який спосіб йому зручніше.
Повітряна система охолодження чудово справляється зі своїм завданням, не даючи цьому агрегату перегрітися. Вона легша, ніж рідинна, що додатково полегшує конструкцію та позитивно впливає на експлуатаційні характеристики.
Переваги
Придбання дизельного двигуна з електростартером 186FE TATA (з виходом валу під шліци, 25 мм) не важко. Зробіть це у нашому інтернет-магазині.
Двигун | 186FE |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизельне паливо |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний, Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 418 |
Діаметр циліндра, мм | 86 |
Хід поршня, мм | 72 |
Швидкість обертання, об/хв | 2800 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 6.6/9/3600 |
Витрата палива, г/кВт*год | 285.7 |
Довжина шліцевої частини, мм | 30 |
Загальна довжина валу, мм | 40 |
Діаметр шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 270*97 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 5.5 |
Об'єм мастила, л | 1.65 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити упаковки, мм | 520*435*540 |
Вага, кг | 55 |
Рекомендоване мастило | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина