Країна | Китай |
Виробник | TΛTΛ |
Бренд | TΛTΛ |
Бензиновий двигун 170F NEW DESIGN TΛTΛ з виходом валу під шпонку діаметром 19 мм – апарат, завдяки якому робота з мотоблоком або іншою агротехнікою стане одним задоволенням. Поєднання приємної ціни та відмінної якості дозволяє його назвати універсальним приладом у своєму класі.
Застосування
Апарат застосовується на таких видах техніки, як мотоблоки, культиватори, електрогенератори, мотопомпи та інше. Він широко поширений для робіт у полях (оранка, підгортання, посадка зернових та інших культур), а також садово-паркових робіт. Його потужність 7 кінських сил дозволяє говорити, що він досить добре впорається з обробкою територій площею 3-4 гектари.
Принцип роботи
Даний пристрій працює на бензиновому паливі, його відносять до двигунів внутрішнього згоряння. Він працює аналогічно до інших подібних апаратів, які можуть встановлюватися на пересувні засоби і не тільки. Те, наскільки він підійде на Ваш мотоблок чи інший вид машин, залежить від технічних характеристик.
Зверніть увагу на кількість циліндрів та тактність. Ця модель одноциліндрова, чотиритактна. Вона поширена повсюдно – автомобілі, мопеди, трактори тощо. Він має найменше відношення площі циліндра до робочого об’єму. Це забезпечує мотору високий індикаторний ККД, а також мінімізує втрати тепла при роботі. Однак слід пам’ятати, що цей прилад виробляє велику кількість тепла, тому його деталі потребують регулярного мастила та хорошого охолодження. Прилад вимагає регулярної заміни олії в картері.
Він оснащений повітряним охолодженням. У зазначеній моделі воно працює оптимально, не перегріваючи та не переохолоджуючи пристрій. Нагадаємо, що таке охолодження бюджетне в установці (що знижує загальну вартість) та значно полегшує вагу конструкції.
Техобслуговування та ремонт подібних моторів рекомендується проводити в сервісному центрі у професіоналів. Однак часто у разі нескладної поломки власникам вдається відремонтувати такий двигун самостійно.
Переваги
Пропонуємо зробити покупку в нашому інтернет-магазині. Упевнені, що ціна на бензиновий двигун 170F NEW DESIGN TΛTΛ з виходом валу під шліци діаметром 20 мм Вас порадує. Звертайтеся до наших менеджерів з будь-яких питань.
| Двигун | |
| Тип двигуна 170F | OHV похилий 25°, одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження |
| Об'єм двигуна | 212 см3 |
| Діаметр і хід поршня | 70*55 мм |
| Максимальна потужність двигуна | 5,3 кВт/7,2 к.с./4200 об.хв. |
| Номінальна потужність двигуна | 4,8 кВт/6,5 к.с./3600 об.хв. |
| Максимальний обертаючий момент | 12 Нм/2700 об.хв. |
| Ступінь стиснення | 8,5:1 |
| Тип старту | Ручний |
| Харчування / Запалювання / Система змащення | |
| Паливо | Бензин А92-95 |
| Витрати палива | 395 г/кВт.год |
| Ємність паливного бака | 3,6 л |
| Об'єм масла в картері | 0,6 л |
| Рекомендоване масло | SAE 10W-30 |
| Система запалювання | ТСI (транзисторне магнето) |
| Конструктивні характеристики | |
| Обертання, з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
| Розташування вала | Горизонтальне |
| Тип запуску двигуна | Ручний стартер |
| Повітряний фільтр | Сухий |
| Розміри / Вага | |
| Габарити упаковки Д*Ш*В | 410*350*375 мм |
| Габарити двигуна Д*Ш*В | 385*300*345 мм |
| Вага нетто / брутто | 14,6/15,6 кг |
Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу на те, що наші деталі в різних партіях можуть мати незначні відмінності від представлених на фотографіях, для уточнення повної комплектації, зателефонуйте нашому менеджеру, обговоріть деталі замовлення.
| Марка двигуна | 170F |
| Виробник | TΛTΛ |
| Конструкція двигуна | Одноциліндровий, OHV25° |
| Тактність двигуна | Чотирьохтактний |
| Охолодження | Повітряне |
| Тип повітряного фільтра | Олійний |
| Розташування валу | Горизонтальне |
| Система змазки | Розбризкування |
| Вал | Шпонка |
| Діаметр валу, мм | 19 |
| Тип старту | Ручний стартер |
| Потужність двигуна, к.с. | 7 |
| Об'єм двигуна, куб.см | 212 |
| Діаметр циліндра, мм | 70 |
| Хід поршня, мм | 54 |
| Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
| Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
| Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
| Ступінь стиснення | 8.5:1 |
| Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
| Довжина шпонкової частини, мм | 58 |
| Загальна довжина валу, мм | 63 |
| Внутрішня різьба | М8 |
| Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77х162 |
| Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
| Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
| Об'єм мастила, л | 0.7 |
| Обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
| Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
| Габарити упаковки, мм | 415 х 345 х 375 |
| Вага, кг | 14.5 |
| Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
| Гарантія | 12 місяців |
| Країна виробник | Китай |
| Тип | Бензиновий |
| Категорія | Двигун для мотоблоку |
| Паливо | Бензин |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина
Оцініть нашу роботу