Причина уцінки: фільтр без олійної ванни
Бензиновий двигун 170F NEW DESIGN TATA з виходом валу під шпонку діаметром 20 мм – пристрій, який має міцну, надійну конструкцію, досить потужний для використання у фермерському для обробки земельних ділянок розміром у кілька гектарів.
Виробник TATA вибрав комплексний підхід при створенні даного мотора, тому цей агрегат став популярним серед тисяч користувачів. Ця модель добре зарекомендувала себе на ринку сучасної агро- та мототтехніки.
Застосування
Даний прилад встановлюється на мотоблоки, електрогенератори, культиватори, а також на інші види пристроїв. Він використовується фермерами, власниками садово-паркових ділянок, що застосовується на будівельних об’єктах. Цей список можна продовжувати ще довго, тому цей апарат універсальний, має доступну вартість, відрізняється високою якістю складання та надійністю.
Принцип роботи
Вказаний мотор відноситься до типу чотиритактних одноциліндрових пристроїв. Дані характеристики означають, що у нього відзначаються незначні втрати тепла при роботі, а також він має високий індикаторний ККД. Одноциліндрові двигуни мають таку конструкцію:
Розглянемо також, що означає тактність даного апарату. Він називається чотиритактним, тому що його повний робочий цикл відбувається за чотири проміжки, або такту. З них робітником вважається лише один такт.
Чотиритактні двигуни зазвичай порівнюють з двотактними. Кожен із них має свої переваги. Серед плюсів даного приладу – тихіша робота, незначна кількість вібрацій, а також плавніший хід.
Дана модель оснащена сучасною повітряною системою охолодження, яка навіть при тривалій безперервній роботі дозволяє двигуну залишатися в межах нормальної температури. Він не перегрівається і може кілька годин працювати без зупинки, споживаючи оптимальну кількість палива.
Переваги
Двигун | 170F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25° |
Тип палива | Бензин |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Розбризкування |
Вихід валу | Під шпонку Ø20 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 7 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Діаметр циліндра, мм | 70 |
Хід поршня, мм | 54 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Максимальний крутний момент, Нм | 14 |
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв | 5.1/7/3600 |
Ступінь стиснення | 8.5:1 |
Витрата палива, г/кВт*год | 360 |
Довжина шпонкової частини, мм | 58 |
Загальна довжина валу (мм) | 63 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 77х162 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65х65 |
Об'єм паливного бака, л | 3.6 |
Об'єм мастила, л | 0.7 |
обертання з боку ручного стартера | Праве (за годинниковою стрілкою) |
Система запалювання | ТСІ (транзисторне магнето) |
Габарити упаковки, мм | 415 х 345 х 375 |
Вага, кг | 14.5 |
Рекомендоване мастило | SAE 10W-30 |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна виробник | Китай |
Гарантія на встановлення і заводський брак
ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!
Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.
Поверненню чи обміну не підлягає товар:
* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.
Корзина