×
Двигун дизельний 186F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 л.с.
Безкоштовна доставка

Двигун дизельний 186F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 л.с.

  • Код товару : 3990
  • Артикул : DV-13-186F
  • Наявність : Є в наявності
15896 грн
Зірок: 1Зірок: 2Зірок: 3Зірок: 4Зірок: 5
(6 оцінок, середня: 3,80 з 5)
Loading...
Купити в кредит

Основні характеристики

Тип запчастини
Оригінал
Країна
Китай
Виробник
ТАТА
Бренд
TATA
Cтан
Нове
  • Опис
  • Характеристики
  • Доставка і оплата
  • Відгуки (4)

4Відгуки (3)

Дизельний двигун 186F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) – досить потужний силовий пристрій, який є джерелом енергії для техніки, на яку його встановлено. Цей прилад подобається більшості користувачів за надійність та стабільну роботу. Виробник ТАТА подбав про те, щоб цей агрегат відповідав сучасним стандартам якості.

Застосування

Ця модель встановлюється переважно на мотоблоки різних видів. Вона активно застосовується у сільському господарстві (земельні роботи, перевезення дрібних вантажів тощо). Цей пристрій має різні типи виходу валу, в залежності від цього варіюється і сфера застосування даного двигуна.

Принцип роботи

Цей двигун – чотиритактний одноциліндровий, який працює на дизельному паливі. Він простий і зручний в експлуатації та техобслуговуванні, ламається дуже рідко, має великий робочий ресурс (більше, ніж у бензинових моделей). Чотири такти роботи подвійно говорять про тривалий період експлуатації без поломок та несправностей.

Дизельне паливо вигідніше бензинового, його вартість зазвичай дешевше. Крім того, цей апарат дуже економно витрачає паливо, що не може не тішити власників, які бажають заощадити гроші на заправці.

Цей двигун має високий коефіцієнт корисної дії. Дизельне паливо згоряє з більшою віддачею, ніж бензин.

Це сучасний прилад, в якому передбачено комплексну систему очищення вихлопів. Він щадно веде себе щодо забруднення довкілля. І хоча прийнято вважати, що бензинові двигуни більш екологічні, сьогодні це вже спірний момент.

Завдяки повітряній системі охолодження прилад не нагрівається надто сильно під час експлуатації. Він підтримує оптимальний рівень температури для стабільної роботи протягом великого проміжку часу без зупинки.

Переваги

  • якісне складання, міцність деталей та комплектуючих;
  • стабільна робота в умовах низьких температур;
  • можливість роботи протягом декількох годин без зупинки;
  • економічна витрата палива;
  • екологічність, максимально очищені вихлопні гази, що не містять окису водню;
  • відсутність великої кількості вібрацій, досить тиха робота.

Купуйте дизельний двигун 186F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) у нашому інтернет-магазині за найкращою ціною.



Характеристики

Двигун186F
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний
Тип паливаДизельне паливо
Охолодження двигунаПовітряне
Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням
Тип повітряного фільтраОлійний
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиМасляний насос
Вихід валуПід шліци Ø25 мм
Тип стартуРучний
Потужність двигуна, к.с.9
Об'єм двигуна, см³418
Діаметр циліндра, мм86
Хід поршня, мм72
Швидкість обертання, об/хв2800
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв6.6/9/3600
Витрата палива, г/кВт*год285.7
Довжина шліцевої частини, мм30
Загальна довжина валу, мм40
Діаметр шліцевої частини, мм25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм270*97
Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90
Об'єм паливного бака, л5.5
Об'єм мастила, л1.65
обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою
Габарити упаковки, мм520*435*540
Вага, кг50
Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай

Гарантія на встановлення і заводський брак

ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ НЕОБХІДНО ПЕРЕКОНАТИСЯ В ЦІЛІСНОСТІ ВИРОБУ І ПОВНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ОПИСУ!

Ви маєте можливість повернути товар неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних властивостей.

Поверненню чи обміну не підлягає товар:

  • Встановлений без перевірки стану електричних мереж, реле-регулято­ра напруги, котушки та деталей системи запалювання.
  • Модифікований при встановленні (зміна конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо).
  • Ушкоджений внаслідок використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів).
  • Без оригінальної упаковки.
  • Комплектність подачі якого не відповідає комплекту покупки.
  • Який використовувався не за призначенням.
  • Забруднений.
Шановні клієнти! Звертаємо Вашу увагу на те, що комплектація товару у різних партіях може відрізнятись від фото на сайті. Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення деталей замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка у відділення / адресна, кур'єром ТК "Нова Пошта" novaposhta.ua;

* Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортної компанії.


Способи оплати:

  • Розрахунковий рахунок
  • Накладений платіж
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку

Відгуки

  1. Этот двигатель очень многие хвалят!

  2. Отримав двигун сьогодні начебто нічого так . мене цікавить так повино бути? кришка картера посажена на червоний герметик чи що товоно таке в картері сліди мастила в вихлопній сажа коліно на фільтр воздушний наче зі слідами встановлення, надіюсь дивигун новий?. доставка була оперативна вчора замовив сьогодні забрав за це вам +

    • Заводом производителем все двигателя полностью собираются,запускаются и регулируются в частности топливная система.После чего все жидкости сливаются. Но в картере обязательно оставляют 150-200 гр.масла чтоб не было корозии ведь путь не близкий. Красный и липкий как варенье – это профессиональный КЛЕЙ ГЕРМЕТИК ЛАКТАЙТ который используется даже на БАВАРИИ МОТОРС при сборке коробок передач и двигателей, что подтверждает качество сборки.

  3. Покупал двигатель,быстро пришел,спасибо менеджеру за оперативную работу,двигатель хороший!

Двигун дизельний 186F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 л.с.

Двигун186F
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний
Тип паливаДизельне паливо
Охолодження двигунаПовітряне
Система згорянняЗгоряння з прямим упорскуванням
Тип повітряного фільтраОлійний
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиМасляний насос
Вихід валуПід шліци Ø25 мм
Тип стартуРучний
Потужність двигуна, к.с.9
Об'єм двигуна, см³418
Діаметр циліндра, мм86
Хід поршня, мм72
Швидкість обертання, об/хв2800
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв6.6/9/3600
Витрата палива, г/кВт*год285.7
Довжина шліцевої частини, мм30
Загальна довжина валу, мм40
Діаметр шліцевої частини, мм25
Внутрішня різьбаМ8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм270*97
Найближчі до валу отвори КПП65*65/90*90
Об'єм паливного бака, л5.5
Об'єм мастила, л1.65
обертання з боку ручного стартераЗа годинниковою стрілкою
Габарити упаковки, мм520*435*540
Вага, кг50
Рекомендоване мастило10-W30 для дизелів
Гарантія12 місяців
Країна виробникКитай
×

Корзина

× Войти с google
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

РегистрацияЗабыли пароль?
успешный текст
ошибка текст

Он будет вашим логином

не менее 6 символов

не менее 6 символов

успешный текст
ошибка текст
успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Забыли пароль?

Если вы забыли пароль, мы вышлем вам его на email

успешный текст
ошибка текст

успешный текст
ошибка текст

Регистрация
×
×
Виберіть мову
×
Кредит